اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

صیانت از حق الناس در انتخابات مورد توجه همه کارگزاران نظام است

استاندار قزوین گفت: همۀ کارگزاران نظام امروز با اعتماد مردمی مسؤول برگزاری انتخابات هستند و صیانت از حق الناس را به‌عنوان یک اصل مهم در تمام فرآیند انتخابات در نظر دارند.

صیانت از حق الناس در انتخابات مورد توجه همه کارگزاران نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، استاندار قزوین در بیست و ششمین نشست ستاد انتخابات استان که شب گذشته در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد عنوان کرد: انتخابات و سازوکار اجرایی آن باید به نحوی برگزار شود که هیچ نامزد و کاندیدایی از ابتدا و تا انتهای آن شکایت و یا شبهه‌ای نداشته باشد و انتخابات کاملاً شفاف برگزار گردد.

وى افزود: براساس قانون انتخابات، مسؤولیت تأمین امنیت انتخابات در شهرستان‌ها برعهدۀ فرمانداران است و ما این موضوع را از فرمانداران مطالبه می‌کنیم و می‌خواهیم تا هیچ شائبه‌ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

استاندار قزوین گفت: طبق قانون انتخابات،  تأمین امنیت صندوق‌های رأی برعهدۀ نیروی انتظامی است و این نهاد وظیفه دارد تأمین امنیت صندوق‌های انتخابات را برعهده بگیرد.

جمالی پور بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌های انتخاباتی را مذموم خواند و عنوان کرد: مردم دنبال امید و نشاط هستند و نمایندگان خانۀ ملت باید با تدین، تخصص و تجربه به فکر حل مشکلات مردم باشند، برای همین شایسته است راه اخلاق را در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر نامزدی بخواهد با رفتار نامشروع و غیرقانونی به صندلی مجلس برسد، هرگز در راه خدمت‌رسانی به مردم و جلب نظر آن‌ها موفق نخواهد بود و برای جامعه نیز مفید فایده واقع نخواهد شد، بنابراین هرگونه رقابت باید اخلاق مدار بوده و از اقدامات خلاف شرع به دور باشد.

این مسؤول عنوان کرد: همۀ کارگزاران نظام امروز با اعتماد مردمی مسؤول برگزاری انتخابات هستند و صیانت از حق الناس را به‌عنوان یک اصل مهم در تمام فرآیند انتخابات در نظر دارند.

جمالی پور در پایان از فرمانداران خواست تا در روز برگزاری انتخابات دقت کنند تا کلیه عوامل اجرایی در صندوق‌ها و شعب اخذ رأی اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و مانند همیشه شاهد برگزاری یک انتخابات پاک باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول