اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

موج ناپایدار هوا در حال نزدیک شدن به استان کرمانشاه است

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه، از ورود سامانه بارشی جدید به استان از اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: موج بعدی بارش‌ها از بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

موج ناپایدار هوا در حال نزدیک شدن به استان کرمانشاه است

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: موج اول از سامانه بارشی که در حال نزدیک شدن به جو منطقه است از اواخر وقت امروز تا عصر فردا به ویژه در نیمه شمالی استان نمود پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: موج دوم این سامانه از بعدازظهر روز چهارشنبه و طی ساعاتی از روز پنجشنبه به‌خصوص در نیمه شرقی و مناطق جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خسروی تصریح کرد: این امواج در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتا شدید، بارندگی با احتمال رعد و برق آبگرفتگی معابر عمومی و در پاره‌ای از نقاط سبب ایجاد رواناب در سطح استان می‌شود، بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره‌ای از نقاط از نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده خواهد شد.

وی، سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته را کنگاور با کمینه دمای 6 درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی بین حداقل یک درجه زیرصفر و حداکثر 14 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول