اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کاهش عمر سرپرستی در شهرداری تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه عمر سرپرستی در شهرداری تهران به کمتر از سه ماه می‌رسد،‌ گفت: استفاده نکردن از اموال شهرداری برای تبلیغات مجلس بخشنامه نمی‌خواهد و همه می‌دانند که این رویکرد نباید انجام شود.

کاهش عمر سرپرستی در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به زودی بحث منابع، مصارف و تبصره‌های بودجه سال 99 در شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد که البته در مورد مصارف بیشتر بحث داریم و منابع موضوعات آن زیاد مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای انتخاب مجلس می‌توانند از اموال شهرداری برای تبلیغات استفاده کنند، گفت: انجام ندادن این مسأله بخشنامه نمی‌خواهد همه از این موضوع اطلاع دارند و می‌دانند چه کاری انجام دهند. نباید از اموال شهرداری در این جهت استفاده کرد و اطلاع داشتن از این موضوع امری طبیعی است.

رئیس شورای شهر تهران در مورد  جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران گفت: پس از مدت‌ها حناچی در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شرکت کرد و صحبت‌های زیادی در مورد انتصابات در شهرداری جشنواره فیلم فجر و حمل و نقل مورد بحث قرار گرفت و علاوه بر ارائه گزارش و اظهار نظر گلایه‌مندی‌هایی نیز مطرح شد.

هاشمی در مورد اینکه آیا انتصابات جدیدی در شهرداری داریم یا خیر گفت:‌بهتر است این موضوع را از حناچی شهردار تهران بپرسید.

* عمر پست سرپرستی به کمتر از سه ماه می‌رسد

وی بیان داشت:‌شهردار تهران در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز در مورد سرپرست‌ها در شهرداری اعلام کرد سعی می‌کنیم عمر سرپرست‌ها بین دو تا سه ماه باشد و حدالمقدور مدیریت‌ها را از داخل شهرداری انتخاب کنیم روش فراخوان را تست کرده‌ایم و از مدیران 5 ـ 15 می‌خواهیم خودشان را برای مدیریت نامزد کنند و بر اساس بررسی‌ها فرد را انتخاب کنیم.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته روش فراخوان روش قطعی انتخاب مدیران نیست و نوعی راهکار کمکی برای استفاده از نیروهای کارآمد است.

* توضیح حناچی در مورد برکناری شهرداری منطقه 9

هاشمی ادامه داد: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز نیز در مورد شایعاتی که در فضای مجازی در مورد برخی از انتصابات مطرح شده بود حناچی صحبت‌هایی انجام داد و اعلام کرد که این شایعه‌ها چگونه شکل گرفته و آیا افراد مطرح شده تغییر می‌کنند یا خیر.

وی در پاسخ به اینکه آیا تا قبل از سال جدید تغییر در مدیران شهرداری داریم یا خیر، گفت‌:‌نمی‌دانم ولی در مورد برکناری شهرداری منطقه 9 حناچی توضیحاتی را ارائه داد و دلایلی را مطرح کرد اعضای شورای شهر هم نظرشان را اعلام کردند.

* انتقاد از عملکرد یکی از بانک‌ها در مورد وصول اوراق مشارکت

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: در جلسه هم‌اندیشی امروز نیز در مورد آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی و تأمین واگن و اتوبوس نیز صحبت‌هایی انجام شد که موضوعات اوراق مشارکت و مصوبات صندوق توسعه ملی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی بیان داشت:‌در این جلسه حناچی از وصول نشدن اوراق مشارکت به مبلغ 910 میلیارد تومان در بانک آینده اظهار نگرانی کرد و گفت این موضوع سبب شده که نتوانیم هر ماه یک ایستگاه را افتتاح کنیم و شرکت مترو با این مسأله دچار مشکل نقدینگی شده است.

هاشمی بیان داشت: بانک آینده اعلام کرده املاکی که شهرداری به ما به عنوان وثیقه معرفی کرده ارزش نداشته و یا وسایل مطرح شده نیز ارزشمند نبوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول