اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری نمایشگاه بهاره در ۷ نقطه شهر تهران از ۱۴ اسفند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از راه‌اندازی نمایشگاه بهاره در ۷ نقطه از شهر تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها به مدت ۱۰ روز از ۱۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در ۷ نقطه شهر تهران از ۱۴ اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: درحالی که دام سنگین کیلویی ۲۱ هزار تومان خریداری می‌شود و برآورد ما این است که گوشت قرمز نهایت باید به قیمت کیلویی ۶۰ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد اما واسطه‌ها اجازه نمی‌دهند قیمت کاهش یابد، لذا قرار شده که سازمان میادین میوه و تره‌بار وارد کار شود تا قیمت گوشت گوساله به قیمت ۶۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

وی به بیشترین افزایش قیمت برنج، حبوبات و آهن وآلات در ماه اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در شش ماهه دوم سال مصرف آهن آلات کم می‌شود پس افزایش قیمت آن‌ها توجیحی ندارد و در مورد حبوبات هم به خاطر افزایش صادرات شاهد افزایش قیمت بودیم که قرار شده این موضوع تحلیل شود و در جلسه گزارشی ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: در برخی کالا‌های دیگر نیز افزایش قیمت نسبت به قبل وجود دارد که قرار شد دلایل این افزایش قیمت بررسی شود.

امامی امین از ذخیره سازی ۷ هزار و ۵۰۰ تن میوه برای شب عید خبر داد و گفت: بر اساس امضای قراردادی با باغداران مازندرانی و سایر تمهیدات لازم  ۴ هزار تن پرتغال و ۳ هزار و ۵۰۰ تن سیب برای مصرف شهروندان در ایام پایانی سال ذخیره سازی شده است و پیش‌بینی می‌کنیم به خاطر وفور میوه شرایط امسال بحرانی نشود.

وی با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه بهاره در ۷ نقطه از شهر تهران، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها به مدت ۱۰ روز از ۱۴ اسفندماه در مصلای امام خمینی(ره)، بوستان ولایت، حکیمیه، پارک ارم، بوستان گفتگو، فرهنگسرای خاوران و شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران یادآور شد: برای برگزاری این نمایشگاه‌ها هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف نظیر نیروی انتظامی، اورژانس تهران، نظارت بر اماکن اداره کل صنعت معدن و تجارت همچنین اتاق اصناف تهران صورت گرفته و تدابیر لازم برای نظارت بر نحوه برپایی این نمایشگاه از سوی دستگاه‌های مذکور انجام خواهد شد.

امامی امین بر آمادگی کامل برای برگزاری این نمایشگاه‌ها در ایام پایانی سال با تأکید کرد و افزود:عرضه کالاهای عمدتا ایرانی با کیفیت بالا و قیمت متعادل در این نمایشگاه‌های بهاره انجام می‌شود تا باری از دوش مردم در شرایط اقتصادی کنونی برداشته شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/س

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول