اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ماموستا حسینی: دوم اسفند یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز است

امام جمعه موقت سنندج گفت: دوم اسفند یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز است چرا که مردم با انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته، مجلسی مقتدر و انقلابی خواهند ساخت که در سرنوشت مردم تاثیرگذار خواهد بود.

ماموستا حسینی: دوم اسفند یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز است

ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: انتخابات نماد جمهوریت و مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دوم اسفند یک روز تاریخی و سرنوشت‌ساز است چرا که مردم با انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته، مجلسی مقتدر و انقلابی خواهند ساخت که در سرنوشت مردم تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: با توجه به اینکه هر رای مردم در سرنوشت جامعه و کشور تاثیر دارد لذا مردم باید با حساسیت ویژه‌ای کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: فردی برای نمایندگی مجلس مناسب است که اهل دیانت باشد، خداترس باشد، مدیر و مدبر باشد، در قبال مردم احساس وظیفه و مسوولیت کند و توانایی قانونگذاری داشته باشد.

ماموستا حسینی با بیان اینکه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات جلوه‌ای از همراهی مردم با نظام و حاکمیت است گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه استحکام نظام و انقلاب را فراهم می‌کند.
امام جمعه موقت سنندج گفت: 41 سال است که دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند که از مشارکت گسترده مردم در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور از جمله انتخابات جلوگیری کنند لذا مردم باید با حضور بابصیرت خود همواره دشمنان را مایوس و ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: هرچقدر مشارکت بیشتر باشد هم مخالفین این نظام در خارج از کشور و هم آنهایی که در داخل به دنبال ناامنی و هرج و مرج هستند مایوس می‌شوند و هم معلوم می‌کند که این مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی و بیکاری در چنین روزی همراه و همگام با سایر اقشار جامعه با حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای خود از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام حفاظت می‌کنند.

ماموستا حسینی با دعوت از همه اقشار مختلف مردم و احزاب و گروه‌های سیاسی برای حضور و مشارکت بالا در انتخابات دوم اسفندماه افزود: مردم ایران با مشارکت همیشگی خود در عرصه‌های مختلف انقلاب زمینه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را فراهم کرده‌اند و مطمئنا در دوم اسفند نیز در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول