اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست جمعی از ادوار تشکل‌های دانشجویی برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی

جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی کشور طی بیانیه‌ای خواستار ارایه فهرست مشترک از سوی نیروهای انقلابی در یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.

درخواست جمعی از ادوار تشکل‌های دانشجویی برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی کشور طی بیانیه‌ای خواستار ارایه فهرست مشترک از سوی نیروهای انقلابی در  یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

1-انقلاب اسلامی وارد مقطع دوران ساز جدیدی شده است.نهالی که چهل سال پیش به دست حضرت امام خمینی(ره)غرس وبا خون شهیدان آ بیاری شد، به در خت تناوری تبدیل شده است..

از سوی دیگر دشمنان ملت ایران کینه توز تراز همیشه به دشمنی با آن برخاسته اند.

در چنین مرحله ای، رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب و ورود آن به مرحله ای تازه، اهداف بلند ی برای آن ترسیم کرده اند، که تحقق آنها همت مضاعفی می طلبد و لازم است در این راه همه  نیروهای انقلاب بسیج شوند.

2- از سوی دیگر آسیب هایی در ساختارهای اجرایی وتقنینی به وجود آمده که حرکت انقلاب در مسیر اهداف متعالی اش را کند کرده،وبا ذات فساد ستیزو عدالت خواهانه و متعالی انقلاب مغایر است.اقتصادی شکل گرفته که  نقدینه ساز است  وبه تورم افسار گسیخته ای می انجامد که طبقات غنی را غنی تر، وفقیررا فقیر تر می‌سازد.

عده‌ای برای حل چنین مشکلات و دیگر معضلات مشابه، چشم امید به بیرون وبه دست دشمنان ملت وهمان هایی که از عوامل این مشکلات هستند، دوخته اند، و هنوز هم از تجارب تلخ  گذشته عبرت نمی‌گیرند و از ظرفیت‌های عظیم داخلی ملت بزرگ ایران غافل مانده اند.

3- لازمه عبور سر افرازانه انقلاب و ملت از این مشکلات، بکارگیری نیروهای انقلابی و با تجربه و اتحاد و همدلی و کنار نهادن اختلاف سلیقه‌هایی است که در هر امری طبیعی است. اما بخشی از نیروهای انقلابی در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، به شکل دور از تصوری با ارایه چندین لیست وبا حداقل اشتراک وبدون  بهره گیری از حداکثر ظرفیتها، رویه ای در پیش گرفته اند که بجای وحدت نیروهای انقلابی به تفرق آنها می انجامد.

4- لذا ما جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی، با رویکرد حداکثرسازی  اشتراک نامزدها در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهرو پردیس، از جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، می‌خواهیم برای ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی و بهره گیری از بیشترین توان و تجربه  آنها، و استفاده مناسب از نیروهای جوان و انقلابی، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول