اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح انجمن خیریه مرکز درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان

انجمن خیریه مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان افتتاح شد.

افتتاح انجمن خیریه مرکز درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز انجمن خیریه مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان با حضور مسئولین این مرکز، دانشگاه علوم پزشکی همدان و استان افتتاح شد.

مسئول مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اظهار کرد: کار خیرخواهانه و دست‌گیری از افراد از مواردی است که باعث رضایت درونی می‌شود.

مژده شکری با بیان اینکه موسسات خیریه بیمارستانی جزو وظایف ما در قبال جامعه و مردم است و با مشارکت همدلانه بسیاری از نیازها رفع می‌شود خاطر‌نشان کرد: افراد نیازمند با مراجعه به موسسه با حفظ عزت نفس از خدمات خیرخواهانه خیرین بهره‌مند می‌شوند بنابراین موسسات خیریه بیمارستانی با این هدف به فضای بیمارستان الحاق شد.

وی با اشاره به اینکه در هر بیمارستان یک خیریه بیمارستانی به بیمارستان الحاق شد افزود: مجوز این موسسات زیر نظر وزارت کشور صادر شده و هیات مدیره با نظارت بازرس فعالیت می‌کنند.

مسئول مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۷۰ سازمان مردم‌نهاد در حوزه سلامت استان همدان در حال فعالیت هستند که امید می‌رود در راستای اهداف عالیه حوزه سلامت برنامه‌های خوبی را ارائه دهند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان نیز با تشکر از همیاری خیرین در اهداف خیرخواهانه مرکز، از افتتاح این انجمن خیریه قدردانی کرد.

دکتر منافی با تاکید بر اینکه هر یک از ما می‌توانیم در هر امر خیری یک خیر باشیم، لذتی که در کار خیر هست شاید در هیچ کار دیگری برای فرد نمود نداشته باشد.

وی نجات جان بیمار از مرگ را بسیار ارزشمند دانست و از همه کارکنان درخواست کرد که در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ارزش انقلاب ما را بر این دانست که زندگی را بر مبنای بندگی تعریف می‌کند و ابراز امیدواری کرد که مردم متدین ایران اسلامی بیش از پیش در این مسیر گام بردارند.

حجت‌الاسلام حسن فاضلیان با اشاره به رشد حوزه پزشکی در دوران بعد از انقلاب از اقدامات خیرخواهانه خیرین به ویژه بنیاد فرشچیان قدردانی کرد و تلاش هر چه بیشتر مردم و مسئولان در این حوزه را خواستار شد.

در پایان این مراسم از خیرینی که در این مجموعه درمانی مشارکت داشتند تجلیل شد.

از خیرین مشارکت‌کننده در انجمن خیریه مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان با حضور مسئولان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول