اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

65 تیم پلیس راه در محورهای کرمانشاه حضور دارند/ لغزندگی برخی جاده‌های استان

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور 65 تیم پلیس راه در محورهای استان خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در جو منطقه، بیشتر محورهای این استان لغزنده است.

65 تیم پلیس راه در محورهای کرمانشاه حضور دارند/ لغزندگی برخی جاده‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حیدری اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان به‌خصوص در نواحی شمالی و شمال شرق استان هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش باران در محورهای پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، بیستون، صحنه، هرسین و سنقرو کلیایی از شدت بیشتری نسبت به سایر محورها برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین در همه محورهای شهرستان کرمانشاه نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در گردنه‌های قلاجه، بیدسرخ، مله‌ماس و چهارزبر نیز بارش باران گزارش شده است.

حیدری افزود: بارش باران که از ساعات ابتدایی بامداد امروز آغاز شده طبق پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی تا ظهر امروز (دوشنبه) ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به لغزنده بودن اکثر محروهای استان و آبگرفتگی برخی از آن‌ها، گفت: رانندگان لازم است قبل از حضور در جاده نسبت به سالم بودن لاستیک، برف پاکن و بخاری خودروی خود مطمئن باشند.

وی یادآور شد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب بی‌مورد و همکاری با ماموران پلیس راه از دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به آن توجه کنند.

حیدری در پایان از حضور 65 تیم پلیس راه در محورهای استان خبر داد و گفت: ارتکاب 2 تخلف حادثه‌ساز از سوی رانندگان موجب توقیف 72 ساعته خودروی آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول