اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بی‌توجهی به ظرفیت باغداری و گردشگری کاکان در سال‌های اخیر/خطر تزویر به شدت احساس می‌شود

کاندیدای انتخابات در بویراحمد و دنا از بی‌توجهی به ظرفیت‌های باغداری و گردشگری کاکان در سال‌های اخیر انتقاد کرد.

بی‌توجهی به ظرفیت باغداری و گردشگری کاکان در سال‌های اخیر/خطر تزویر به شدت احساس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم منطقه کاکان با بیان اینکه کاکان یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان کهگیلویه و بویراحمد و به نوعی در جنوب و جنوب غربی کشور است اظهار کرد: کاکان قبل از هر چیز یک منطقه گردشگری است که باید سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتری در این حوزه صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه مردم کاکان مردمی سخت‌کوش و زحمت‌کش بوده که فرهنگ کار به خوبی در آن نهادینه شده است ابراز کرد: اگر به کاکان توجه بیشتری می‌شد در سه حوزه کشاورزی و دامداری و گردشگری اکنون شاهد رونق بیشتر تولید در این منطقه بودیم.

روشنفکر به باغداری در کاکان هم اشاره کرد و گفت: ظرفیت باغداری کاکان بی‌مثال است و باید در کنار آن به فکر صنایع تبدیلی و فراوری بود اگر در کنار تجربه باغدار کاکانی دیگر ملزومات صادرات از جمله فضای سردخانه به اندازه کافی و صنایع فرآوری و بسته‌بندی وجود داشت کاکان در امر صادرات محصولات باغی حرف‌های زیادی برای گفتن داشت که متاسفانه اکنون این گونه نیست و دلالان همچنان جولان می دهند و دسترنج باغدار کاکانی مثل همیشه به باد می‌رود.

وی با بیان اینکه نیازهایی مثل آب و برق و جاده حق همه است و باید به فکر کارهای بزرگتر در مناطقی مثل کاکان بود اظهار کرد: در دوره خشکسالی هیچ منطقه‌ای به اندازه کاکان سختی متحمل نشد چرا که کشاورز و باغدار کاکانی با مرارت و سختی باغات خود را در طول سال‌های سال حفظ کرده و باید کاری کرد که در هنگامه خشکسالی و بحران‌ها به باغدار و کشاورز کاکانی چنین فشار و سختی وارد نشود.

روشنفکر در ادامه با انتقاد شدید از تخریب‌هایی که علیه وی و جریان ندای وحدت می‌شود ابراز کرد: به اسم ما درگیری ایجاد می‌کنند و کارهایی انجام می‌دهند که در شان یک مسلمان نیست و این اقدامات برای نظام هزینه دارد.

این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه جریان ندای وحدت کاملا مطیع امر رهبری است و در انتخابات فرمایشات رهبری را سرلوحه کار قرار می‌دهد افزود: همه را به قانون‌مداری دعوت می‌کنم و معتقدم دود این کارها به چشم خودشان می‌رود.

وی گفت: مگر چه خطری این افراد را تهدید می‌کند که چنین روی به تخریب و قانون شکنی و دسیسه آورده‌اند امروز از سه ضلع زر و زور و تزویر خطر تزویر و دسیسه را برای از میدان به در کردن رقبا بیشتر از هر چیز دیگر می‌بینم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول