اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حضور حماسی مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

کاندیدای اصولگرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای نماد مردم سالاری دینی و مبارزه با سیاست‌های غلط ترامپ است.

حضور حماسی مردم در انتخابات نماد مردم سالاری دینی  است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، مجید شصتی نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم و بسیجیان منطقه شهری خیرآباد و گل تپه شهرستان ورامین اظهار داشت: ترامپ همانند جبهه‌های دیگر در خاورمیانه، درباره ایران رویکرد اشتباهی داشته و نتوانسته به نتایج مطلوب دست یابد؛ چون مردم ایران را به خوبی نشناخته است.

وی تصریح کرد: مردم دشت ورامین کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی ایران دارند، مردم این دشت همیشه و کفن پوش برای دفاع از ولایت و رهبری آماده هستند این بار نیز با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری در این دشت ولایت مدار رقم خواهند زد.

عضو جمعیت ایثارگران شهرستان ورامین اضافه کرد: آمریکا از سال 1332 دشمنی خود با ملت ایران را با کودتای 28 مرداد نمایان کرد و در دومین گام 12 روز بعد با برگرداندن شاه به ایران، مداخله‌جویی‌هایش را در قبال کشورمان بیشتر نشان داد.

این کاندیدای مجلس افزود: پس از شکست حمایت هشت‌ساله آمریکا از عراق در جنگ تحمیلی و ناکامی در ورود مستقیم به جنگ با ایران، دولت‌های مختلف آمریکا به جنگ روانی علیه ایران روی آوردند و به فضاسازی سیاسی و بمباران تبلیغاتی شدید علیه ایران پرداختند که در این زمینه نیز ناموفق بوده‌اند.

شصتی ادامه داد: در طول این سال‌ها بلندگوهای خبر پراکنی آمریکا همچون صدای آمریکا، بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال با طرح مستمر ادعاهایی بی‌اساس‌ حمایت ایران از تروریسم و گروه‌های تروریستی در جهان و اختلال در روند صلح خاورمیانه کوشیدند تا هم نظام جمهوری اسلامی را از لحاظ سیاسی منزوی کنند و هم مانع پیشرفت کشورمان در زمینه تکنولوژی هسته‌ای و موشکی و دفاعی شوند که خوشبختانه بعد از 41 سال ناموفق بوده‌اند.

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: آمریکا با وجود اینکه همچنان چنین رویکرد غلطی را با ترامپ می‌آزماید، اما پشت سد نفوذناپذیر ایمان، توکل بر خداوند، تلاش برای خودکفایی و تلاش برای توسعه از سوی جمهوری اسلامی ایران جا خوش کرده است.

وی رویکرد آمریکا مقابل جمهوری اسلامی را غلط و شکست خورده دانست و گفت: ترامپ فقط به فکر جلب توجه افکار عمومی برای کسب رأی است.

شصتی در ادامه گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای را نماد مردم سالاری دینی و مبارزه با سیاست‌های غلط ترامپ است.

وی اضافه کرد: تنها راه شیطان بزرگ در قبال ملت غیور ایران، توبه از راه چندین ساله‌ای است که رفته و تنها در این صورت است که می‌تواند با جبران خسارات مادی و معنوی مردم شریف ایران اسلامی، ثبات امنیت را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول