اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی: گفتمان ما در انتخابات مجلس راهبرد امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب است

حسین سعیدی گفت: گفتمان جنبش عدالت و مهرورزی در انتخابات مجلس راهبرد امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب است.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی: گفتمان ما در انتخابات مجلس راهبرد امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب است

حسین سعیدی دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: مردمی که چهل و یک سال، پای آرمان هایشان و بر سر عهدی که با امام و رهبرشان داشتند ایستاده اند، این بار هم همچون گذشته، در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی حماسه ای مثال زدنی از خود به نمایش می گذارند و ایران و ایرانی را سرفراز و بدخواهان این مرز و بوم را ناامید می کنند.

وی با بیان اینکه با این وجود، بسیاری از مردم، همچنان بی تدبیری برخی مسئولان را از یاد نبرده اند و از بسیاری مسئولان به ویژه در دولت و مجلس، آزرده خاطرند تاکید کرد: ملت شریف ایران کمتر از  چند روز تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و فصل دیگری از مردم سالاری و مشارکت و نشاط سیاسی، زمان باقی مانده است. انتخابات مجلس، از آنجا که تعیین کننده ریل گذاران مسیر حرکت کشور در چهار سال آینده است، بهترین زمان اصلاح برخی سیاست ها و جهت گیری های نادرست در سطح دولتمردان است.

وی بیان داشت: اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانی شکل گیرد که چاره مشکلات کشور را در داخل جستجو کنند، فساد ستیز باشند، به ظرفیت های داخلی عمیقا باورمند باشند، مردمی بوده و به معنای واقعی کلمه وکیل المله باشند، امید است سال های پیش رو، پیشرفت کشور شتاب گیرد و آلام مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، آرام گیرد.

سعیدی با اشاره به اینکه گفتمان ما در انتخابات مجلس راهبرد امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب است ؛ تاکید کرد: جنبش عدالت و مهروزی در سراسر کشور از اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه، دانشمندان، پژوهشگران، متخصصان حوزه های مختلف مورد نیاز مجلس شورای اسلامی و به ویژه خواهران و برادران جوانی که سابقه روشنی در عرصه عمومی و خدمت به مردم دارند، دعوت کرده با ثبت نام در انتخابات مجلس و اعلام کاندیداتوری، امکان ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت های گوناگون در میان نیروهای انقلابی را فراهم آورند.  

به گفته دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی، فرآیندهای ائتلافی و رسیدن به فهرست ها و افراد مشترک در تمام حوزه های انتخابیه، با حساسیت و دقت فراوان بر اساس ساز و کار شورای جنبش عدالت و مهروزی انجام شده است. 

سعیدی با بیان اینکه اگر دولت از روز نخست بجای کدخدا پرستی و آمریکا باوری به ظرفیت‌های عظیم داخلی کشور توجه می‌کرد و تمام امید خود را برای پیشبرد و اصلاح امور اقتصادی به بیرون مرزها نمی‌بست و بیش از 6 سال اقتصاد ملی را معلق و مشروط به ناز و ادای غرب نمی‌ساخت و بر اساس تاکیدات مکرر امام خامنه ای و با تکیه بر نیروها و توان داخلی با قدرت و به هنگام اقدام می کرد امروز کشور دچار این حجم از خسارتهای ملی در ابعاد گوناکون نمی شد. 

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با انتقاد صریح از اصلاح طلبان و تکرار کنندگان انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس در سالهای اخیر گفت: این جماعت از متهمان اصلی بی تدبیری های دولت هستند. آن‌ها حامیان همیشگی و نفع برندگان مستمر دولت فعلی بوده اند و نمی‌توانند نقش خود در آشفتگی های اقتصادی سالهای اخیر کشور انکار کنند. جای شاکی و متشاکی عوض نخواهد شد و تقصیر تاریخی این جماعت سیاست باز هرگز فراموش نخواهد شد.

سعیدی افزود: نئولیبرال ها و لیبرال‌های اقتصادی و فرهنگی که در سال های پس از جنگ معمولاً دولت را در اختیار داشته اند متهمان اصلی مشکلات اقتصادی در کشور هستند.  

وی گفت: امیدوارم در جنبش عدالت و مهروزی بتوانیم همانند سالهای گذشته راه را بر مشارکت زنان و جوانان در انتقال قدرت و مسئولیت بگشاییم و راهبرد رهبری برای «گام دوم انقلاب» و انتقال قدرت به نسل جوان را محدود به یک جناح و جریان سیاسی نکنیم.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با تاکید بر اینکه ان شاءالله در انتخابات پیش روی مجلس، ابعاد دیگری از ناتوانایی ها و ناکارآمدی های دولت را با مردم در میان خواهیم گذاشت تصریح کرد: مردم  حامیان اصلی کشور، انقلاب و نظام اسلامی هستند و ان شاءالله با بصیرت و ایمان خود، به زودی دولت و مجلس را به ریل انقلاب بر می گردانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول