اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برقراری امنیت کامل برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در لرستان/ بیش از 68 هزار رای اولی در استان داریم

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه امنیت کامل در استان برای برگزاری انتخابات مجلس برقرار است، گفت: بیش از 17 هزار نفر تنها در بخش اجرایی و مسائل امنیتی در استان فعالیت خواهند داشت.

برقراری امنیت کامل برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در لرستان/ بیش از 68 هزار رای اولی در استان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی صبح امروز در شورای اداری لرستان، در تشریح آخرین وضعیت کاندیداهای تائید صلاحیت شده در استان، اظهار کرد: در نهایت 228 کاندیدا در استان تائید صلاحیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 68 هزار و 438 نفر در استان رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به فعالیت هزار و 111 نفر در حوزه اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان، افزود: همچنین هزار و 500 بازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت خواهند داشت.

ثمینی با تاکید بر اینکه امنیت کامل در استان برای برگزاری انتخابات کاملا فراهم است، بیان داشت: بیش از 17 هزار نفر تنها در بخش اجرایی و مسائل امنیتی در استان فعالیت خواهند داشت.

وی بر بهره‌گیری از تمامی امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم تدکید و از متولیان امر درخواست کرد که هرگونه نواقص در این زمینه را برطرف کنند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان همچنین خطاب به کاندیداهای یازدهمین دورا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتظار می‌رود داوطلبان نتایج نهایی انتخابات را پذیرفته و طرفداران خود را دعوت به آرامش نمایند و هرگونه اعتراض خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول