اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

درآمد ماهانه ۱۸ میلیون ریالی هر مددجوی سمنانی از طرح‌ اشتغال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ارزیابی تصادفی یک‌‌هزار و ۱۷ طرح اشتغال در سال ۹۸ خبر داد و گفت: درآمد ماهانه مجریان اشتغال از هر طرح ۱۸ میلیون ریال است.

درآمد ماهانه ۱۸ میلیون ریالی هر مددجوی سمنانی از طرح‌ اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، علیرضا خدابنده به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: به‌طورکلی چهار هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نظارت و پایش می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه کارآفرینی می‌تواند با توسعه انقلابی خود به شکل‌دهی یک اقتصاد مقاوم یاری رساند، بیان کرد: کارآفرینی فردی، بستری برای رفع مشکل نبود اشتغال‌ و کمبود درآمد اقشار متوسط و پایین جامعه محسوب می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان عنوان کرد: کارآفرینی فناورانه با روند تبدیل علم به ثروت و تجاری‌سازی، زمینه جهش‌های توسعه‌ای را فراهم می‌کند و اشتغال با پایه اقتصاد مقاومتی علاوه بر رفع مشکلات اجتماعی، می‌تواند فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در کشور نهادینه کند.

خدابنده با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر طرح‌های اشتغال به مدت سه تا پنج سال، پرداخت تسهیلات مجدد با هدف جلوگیری از متوقف شدن و پایدارسازی طرح اجرایی می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر نظارت، راهبران شغلی، کانون خیرین اشتغال، نیروهای جهادی پا در عرصه اشتغال مددجویان گذاشتند تا جهشی نو در اشتغال ایران اسلامی  بردارند.

وی از ارزیابی تصادفی یک‌هزار و ۱۷ طرح اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت: درآمد ماهانه مجریان اشتغال ۱۸ میلیون ریال  است که ۶۲ درصد مجریان این طرح مرد بوده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه اعتبارات بانکی نسبت به سال گذشته با جذب و رشد دو برابری همراه  شده است، خاطرنشان کرد:  بیش از ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد یک‌هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در ۱۰ ماه سال جاری برای مددجویان جویای کار و کارآفرینان عرصه اشتغال پرداخت شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول