اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مازندران 2 میلیون و 434 رای‌دهنده دارد/ تنوع و تکثر حضور نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی

استاندار مازندران گفت: از ۳ میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت استان مازندران 2 میلیون و۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

مازندران 2 میلیون و 434 رای‌دهنده دارد/  تنوع و تکثر حضور نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران امروز در برنامه رادیو انتخابات اظهار کرد: حدود پنج درصد از مجموع واجدان شرایط رأی دادن مازندران در انتخابات مجلس یازدهم را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی افزود: انتخابات نشاط سیاسی و اجتماعی در جامعه ایجاد می‌کند و بهار سیاسی کشور است، ستادهای انتخاباتی در مازندران فعال شده و عوامل اجرایی مشغول فعالیت هستند، انتخابات نشانگر اقتدار و همبستگی ملی و یک نهضت سیاسی است.

حسین‌زادگان اعلام کرد: از ۳ هزار و ۸۰ شعبه در سطح استان مازندران، ۲هزار و ۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات فعال هستند، مردم این استان می‌توانند از بین ۱۴۵ نامزد تایید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

این مسؤول گفت: مردم می‌دانند امور کشور با انتخاب آنان می‌گذرد، مازندران از استان‌هایی است که مشارکت بالایی در انتخابات ادوار گذشته داشته و در دوره قبل برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از ۷۲ درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز مشارکت موثر و پررنگ باشد.

وی تصریح کرد: از ۳ میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت استان مازندران ۲ میلیون۴۳۴ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این بین ۱۱۴ هزار و نفر رأی اولی هستند و حدود پنج درصد از مجموع واجدین شرایط رای دادن در انتخابات مجلس یازدهم را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: تنوع و تکثر حضور نامزدها، احزاب و گروه‌های سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از بسترهای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رأی است، برای داشتن انتخاباتی سالم فضای خوبی در جامعه حکمفرما است و صداو سیما نقش موثری در روشنگری و تبلیغ دارد، پس امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری و انتخابی مناسب باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول