اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشرفت ۵۰ درصدی تعریض محور ایوانکی- گرمسار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی تعریض باند جنوبی محور ایوانکی- گرمسار خبر داد.

پیشرفت ۵۰ درصدی تعریض محور ایوانکی- گرمسار

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فرس در سمنان اظهار کرد: یکی از مؤثرترین مواردی که می‌تواند به‌عنوان راهکار مناسب برای کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش ایمنی مورداستفاده قرار گیرد، شناخت دقیق پارامترهای مؤثر و میزان اثربخشی آن‌ها در تصادفات است.

وی با اشاره به اهمیت محور بزرگراهی تهران- مشهد، افزود: محور ایوانکی- گرمسار یکی از محورهای مهم استان سمنان است که در بیشتر مقاطع زمانی ترافیک قابل‌ملاحظه‌ای دارد؛ به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات در این محور عملیات تعریض باند جنوبی محور ایوانکی- گرمسار به طول هشت و نیم کیلومتر شامل پخش و تراکم مصالح اساس به ضخامت ۱۵ سانتی‌متر آغاز شده و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: این عملیات شامل انجام عملیات خاکی، تعریض ۱۱ دهانه پل و پخش آسفالت بوده که با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی، سعی در انجام خدمات مطلوب‌تر راهداری در جهت ارتقای امنیت عبور و مرور در سطح جاده‌های مواصلاتی دارند و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول