اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«کیومرث سرمدی» کاندیدای مورد حمایت ائتلاف انقلاب در اسدآباد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان گفت: «کیومرث سرمدی واله» به عنوان کاندیدای مورد حمایت ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اسدآبادمعرفی شده است.

«کیومرث سرمدی» کاندیدای مورد حمایت ائتلاف انقلاب در اسدآباد

محمدرضا غلامی‌پاک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارائه لیست واحد از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حمایت از کاندیداهای انقلابی در استان اظهار کرد: در حوزه انتخابیه همدان و فامنین «حمیدرضا حاجی‌بابایی» و «روح‌الله نباتی»، در حوزه انتخابیه ملایر «حجت‌الاسلام احد آزادیخواه» و «هادی بیگی‌نژاد»، در حوزه انتخابیه نهاوند «حسن بهرام‌نیا»، در تویسرکان «محمدمهد مفتح»، در رزن «عطاءالله سلطانی‌صبور»، در بهار و کبودراهنگ «عیسی جعفری» و در اسدآباد نیز «کیومرث سرمدی واله» معرفی شدند.

وی با بیان اینکه به منظور بررسی بین دو کاندیدای مورد نظر در شهرستان اسدآباد، اعلام نام نامزد مورد حمایت چند روز به طول انجامید گفت: بعد از بررسی‌های صورت گرفته در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان «کیومرث سرمدی واله» به عنوان نامزد مورد حمایت شورا در این شهرستان معرفی شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و مجمع عمومی تشکیل نشده و شورای استان نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر اقدام کرده است افزود: بر اساس نظرسنجی و ساز و کار شورای ائتلاف استان نامزد مورد حمایت شهرستان اسدآباد مشخص شد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: از مردم می‌خواهیم با حضور گسترده و دشمن‌شکن در انتخابات مجلس بار دیگر بصیرت خود را نشان دهند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول