اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انصراف فاطمه رحمانی از کاندیداتوری انتخابات مجلس تهران به نفع جریان انقلابی

فاطمه رحمانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس تهران به نفع جریان انقلابی از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد.

انصراف فاطمه رحمانی از کاندیداتوری انتخابات مجلس تهران به نفع جریان انقلابی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فاطمه رحمانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از کاندیداتوری  در انتخابات انصراف داد و تاکید کرد: امیدوارم با توجه به وصیت‌نامه الهی ـ سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به سیاسیون و تأکید بر اعتقاد عملی و حقیقی به ولایت فقیه و جمهوری اسلامی راه را برای انتخاب افراد پاکدست و خدمتگزار حقیقی هموار کنیم.

متن نامه انصراف رحمانی به شرح زیر است:

اینجانب فاطمه رحمانی (کد انتخاباتی 4768)، نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به وجود کثرت نامزدهای انتخابات و تعدد لیست‌های افراد انقلابی و مؤمنِ این دوره مجلس شورای اسلامی، برای جلوگیری از انحراف اذهان عمومی و تشتت آراء و هدررفت حتی یک رأی و از طرفی جهت جلوگیری از نفوذ افراد غیرمتعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی، وابسته و مرعوب غرب، رانتخوار، ویژه‌خوران و... با توجه به اینکه حتماً و قطعاً در انتخابات این دور از مجلس شورای اسلامی، انتخابات باید بر پایه شناخت واقعی و درست مردم از نامزدها باشد و این امر برای اکثر آحاد مردم مقدور نمی‌باشد و از طرفی متأسفانه در بیشتر پوسترها و تصاویر انتخاباتی صرفا مردم چهره افراد را می‌بینند و از اندیشه و افکار، عملکرد و توانمندی افراد غافل می‌مانند لذا تصمیم گرفتم در فرصت باقیمانده بدون انجام هیچ هزینه تبلیغاتی انصراف خود را از نامزدی مجلس شورای اسلامی اعلام کنم.

این اقدام را با هدف جلب آراء مردم شریف تهران در انتخاب افراد متعهد، انقلابی، توانمند، ولایی، مؤمن، شجاع، کارآمد، دارای روحیه جهادی، مصمم و دغدغه‌مند برای بهبود علی‌الخصوص وضع معیشتی و اقتصادی مردم و همه ویژگی‌هایی را که حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در خصوص انتخاب اصلح رهنمون فرموده‌اند انجام دهم.

 

شایسته است نامزدهای محترمی که احتمال موفقیت خود را در این رقابت‌ مهم و سرنوشت‌ساز ناچیز می‌دانند به قصد ایجاد وحدت و همگرایی بیشتر بین جریان‌های انقلابی و ولایتمدار که دارای برنامه منسجم می‌باشند، با رعایت تقوای الهی و به دور از هوا و هوس و هدررفت آراء در فرصت باقی‌مانده انصراف خود را اعلام نموده تا ضمن ایجاد وحدت، مانع سردرگمی مردم در انتخاب شوند.

با یادآوری بخشی از وصیت‌نامه الهی ـ سیاسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به سیاسیون و تأکید بر اعتقاد عملی و حقیقی به ولایت فقیه و جمهوری اسلامی راه را برای انتخاب افراد پاکدست و خدمتگزار حقیقی هموار کنیم.

اینجانب به مردم شریف تهران پیشنهاد می‌نمایم برای انجام بهترین و شایسته‌ترین انتخاب، حتماً با افراد آگاه و مطلع مشورت نمایند. بنده فعلا در این مقال از اعلام افراد مورد وثوق خود معذور می‌باشم ولی در اسرع وقت و از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای انتخاب اصلح راهنمای شما خواهم بود. ان‌شاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

29 بهمن ماه سال 1398

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول