اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رسوب برداری بیش از50 کیلومتر از کانال ها و مسیل های شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از حفر چاه های جذبی، لایروبی مسیل و کانال های منطقه خبر داد و گفت: به دنبال بارش های پی در پی چند ماه اخیر و به منظور جلوگیری از بروز بحران و خطر سیل، مسیل ها و کانال های شمال شرق تهران لایروبی شد.

رسوب برداری بیش از50 کیلومتر از کانال ها و مسیل های شمال شرق تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهری و در پی بارش های متعدد برف و باران در چند ماه گذشته، رسوب برداری مسیل ها و کانال ها با هدف هدایت و جمع آوری آب های سطحی منطقه، از3 مسیل عبوری و 19 کانال سرپوشیده ، روباز و بسته شمال شرق تهران و چندین کالورت عرضی بزرگراه های اصلی منطقه در آستانه سال نو و بارش های احتمالی بهاری اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مسیل ها و کانال ها طبق برنامه زمانبندی روزانه لایروبی می شوند، افزود: اقدامات شاخصی در این خصوص صورت پذیرفته که از جمله آن میتوان به لایروبی و رسوب برداری مکانیزه کانال یخساران، لایروبی و رسوب برداری کانال باقری و حفر 3 حلقه میله جهت دسترسی به کانال جنب لوله معارض آب تهران و جمع آوری حجم زباله بیش از 500 مترمکعب زباله و لایروبی و رسوب برداری مکانیزه مسیل خشایار و همچنین حفر و لایروبی تعداد 43 حلقه چاه جذبی اشاره کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار در پایان با اشاره به برنامه های پیش روتا پایان سال در طرح استقبال از بهار گفت: این منطقه لایروبی مکانیزه کالورتهای عرضی تلو (حوضه های آبریز برون شهری) و ادامه لایروبی مستمر کانال ها و مسیلها طبق برنامه زمانبندی روزانه در طرح استقبال از بهار را در برنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول