اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بهسازی و مرمت رایگان بیش از 35 پلاک فرسوده با بهره گیری از مهارت های داوطلبان

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بهسازی و مرمت بیش از 35 پلاک فرسوده در تهران با اجرای حرکت جهادی و سازندگی همسایه خبر داد.

بهسازی و مرمت رایگان بیش از 35 پلاک فرسوده با بهره گیری از مهارت های داوطلبان

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، با اشاره به این که حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" تحت مدیریت سازمان نوسازی شهر تهران از ابتدای شهریور ماه سال جاری به اجرا درآمده است، گفت: با توجه به سطح توانمندی پایین اقتصادی ساکنان بافت های فرسوده و ضرورت ارتقای کیفیت زندگی و اجرای پروژه های بهسازی و زیباسازی کوچک مقیاس در این محلات، حرکت جهادی و سازندگی "همسایه" با هدف با بهره گیری از ظرفیت بومی محلات هدف و همکاری و مشارکت نیروهای بسیج، مجموعه های مردم نهاد و علاقمندان داوطلب وارد فاز اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: تا کنون بیش از 35 پلاک فرسوده در محلات مختلف تهران از جمله مناطق 15، 16، 18و 19 بهسازی و مرمت شده اند که این تعداد با فعالیت داوطلبان بومی در محلات مختلف شهر تهران و پشتیبابی این سازمان در حال افزایش و رونق است.

علی اکبری یادآور شد: علاقمندان می توانند جهت شرکت سازمان یافته در این حرکت آرمانی و خداپسندانه به تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی http://nosazi.tehran.ir و یا سایت http://g-hamsayeh.ir/ مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات و مهارت های خود اقدام نمایند. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت: داوطلبان پس از ثبت نام بر اساس مهارت ها و بر مبنای نیازهای ساکنان بافت های فرسوده به محلات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول