اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

اجرای طرح یاریگران زندگی در 700 مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح یاریگران زندگی در 700 مدرسه این استان اجرایی شده است و آموزش‌های لازم برای پیشگیری از مواد مخدر را ارائه می‌دهد.

اجرای طرح یاریگران زندگی در 700 مدرسه

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه جلسه مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران،‌ اظهار داشت: طرح نماد (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان) و طرح یاریگران زندگی در آموزش و پرورش اجرایی شده است تا در این راستا میزان اعتیاد را در سطح جامعه کاهش دهیم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش باید در نظام جمهوری اسلامی به تعلیم و تربیت تغییر نام دهد.

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان داشت: در حوزه اجرا دانش‌آموزان باید به مهارت‌هایی دست پیدا کنند تا قدرت نه گفتن را به دست بیاورند. 

صیدلو گفت: آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به تقویت باورهای دانش‌آموزان و تغییر باورهای آنها اقدام کند. 

وی افزود: البته مأموریت‌های فرهنگی در کتاب‌های درسی تعریف شده است و هر چقدر دستگاه‌ها کمک کنند قطعا بیشتر می‌توانیم در این زمینه تاثیرگذار باشیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت:از 3500 مدرسه استان تهران 700 مدرسه مشغول طرح یاریگران زندگی هستند که در این مدت توانسته است اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

صیدلو یادآور شد: استمرار طرح‌های نماد و یاریگران زندگی خیلی مهم است و اگر این طرح‌ها استمرار داشته باشد می‌توانیم در 10 سال آینده ثمره آن را ببینیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول