اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور پرشور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان خواهد بود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: حضور پرشور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن خواهد بود و از سوی دیگر تشکیل یک مجلس انقلابی، کلید انتخابات 1400 برای روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی است.

حضور پرشور در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان خواهد بود

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: ما با وجود مردم بابصیرت و آگاهمان در سراسر کشور افتخار می‌کنیم و به خودمان و این ملت تبریک می‌گوییم که در 22 بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور در انتخابات وظیفه شرعی هر فرد است و این حضور تکلیف دینی همه ما را بیشتر از گذشته می‌کند و لذا باید در انتخابات دوم اسفند حضور پرشور داشته باشیم. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مردم ما قائل به امتیاز بین دغدغه‌هایشان و موضوع اساس و اصل نظام هستند. حضور پای صندوق رأی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که طبق فرمایش امام(ره) از اوجب واجبات است. 

سالک خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که استحکام تشکیلاتی جامعه براساس ولایت و رهبری است و وحدت و انسجام امت پشت سر مقام معظم رهبری در اجرایی کردن مطالبات معظم‌له، اقتدار، قوت و قدرت را در سطح بین‌المللی به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: از سوی دیگر دشمن درصدد است تا با ایجاد توطئه، حضور مردم را کمرنگ کند و در صورتی که این حضور قوی نباشد،‌ زمینه‌ساز اجرای توطئه‌های بدخواهان نظام را فراهم می‌آورد و لذا حضور پرشور و بابصیرت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن خواهد بود. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: انتخابات مجلس یازدهم باید به گونه‌ای باشد که نمایندگان انقلابی، متخصص و متعهد به مجلس راه پیدا کنند و این موضوعی است که باید نسبت به آن دقت داشت. 

سالک اظهار داشت: ما باید در انتخابات اقتدارمان را در پیروی از ولایت فقیه به نمایش بگذاریم و این امکان ندارد به جز با حضور پرشور در انتخابات.

وی افزود: انتخابات مجلس یازدهم که در دوم اسفند 98 کلید انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1400 است و اگر مجلسی انقلابی شکل بگیرد، مطمئنا در سال 1400 مطالبه مقام معظم رهبری برای سر کار آمدن یک دولت جوان، حزب‌اللهی و انقلابی اجرایی خواهد شد، وگرنه با مشکل مواجه خواهیم شد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: توصیه ما این است که مردم در روز جمعه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و این را یک وظیفه عبادی - سیاسی بدانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول