اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

همت و عزم اصولگرایان برای وحدت

در مجلس کار گروهی و تشکیلاتی جواب می دهد؛ امکان دارد افراد دیگری باشند که از نظر شما نسبت به فردی در لیست صلاحیت بیشتری داشته باشد و چون در قالب کار تشکیلاتی حرکت نمی کند، نمی تواند در مجلس مفید باشد.

همت و عزم اصولگرایان برای وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس، لطف الله فروزنده یادداشتی با عنوان «همت و عزم اصولگرایان برای وحدت» نوشت. 

متن این یادداشت به شرح ذیل است: 

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ إِخْوَانًا (آل عمران – 103)

خداوند بزرگ را سپاسگزارم که نعمت ولایت و همدلی و وحدت را به ما ارزانی داشت. بزرگان جریان جریان اصولگرا خاضعانه و صادقانه کنار هم نشستند و با نیت خدایی و الهی لیستی واحد که سمبل وحدت است، به امت حزب الله ارائه کردند. این اقدام آثار و برکات زیادی درد که برخی از آن ها را از باب ذکر نعمت یادآوری می کنم:

1- شکر نعمت خداوند کریم؛ که در عمل باید این شکر نعمت را نشان داد. شکر انقلاب، اسلام، رهبری، مردم خوب و انقلابی که خداوند لطف کرده؛ وحدت و همدلی است.

2- افزایش اعتماد مردم به جریان اصولگرا؛ مردم وقتی این وحدت و انسجام و از خود گذشتگی را می بینند، باور می کنند این جریان دغدغه اسلام، مردم و خدمت خاضعانه به مردم را دارد.

3- استمرار همدلی و وحدت و جلوگیری از تفرقه و اختلاف و تخریب های بعدی؛ که طبعا تفرقه باعث فشل و سست شدن و عمیق شدن شکاف خواهد شد.

4- از بین رفتن تردید و دودلی بین نیروهای انقلابی؛ امروز آرامش، امید و نشاط در جبهه انقلابی رو به رشد و افزایش است و بی شک عنایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

5- به فضل و اراده الهی پیروزی جبهه انقلابی، شکست جریان فتنه و دوم خرداد؛ که با عدم کارآمدی و امید به غرب، معضلات و مشکلات عدیده ای را برای مردم به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کردند.

6- تشکیل مجلسی ولایت محور، شجاع، ضد استکبار، مومن، متدین و کارآمد؛ که آغاز دوره جدیدی برای پایان حضور جریان لیبرال و فتنه در نظام قانونگذاری خواهد بود.ان شاالله.

در این میان تک تک نیروهای انقلابی، آحاد مردم متدین و روحانیت بیدار تهران، وظیفه دارند با حضور پررنگ ، با بصیرت کامل به هر 30 نفر لیست وحدت رای دهند و دیگران را نیز همراه کنند.

مردم عزیز، بدانید در مجلس کار گروهی و تشکیلاتی جواب می دهد. امکان دارد افراد دیگری باشند که از نظر شما نسبت به فردی در لیست صلاحیت بیشتری داشته باشد و چون در قالب کار تشکیلاتی حرکت نمی کند، نمی تواند در مجلس مفید باشد. مواظب باشیم رای ها متفرق نشود. و آرا بر لیست متمرکز شود که نصرت الهی در وحدت، انسجام و بصیرت است.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه ؛ ان شاالله.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول