اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قاضی‌زاده: حضور پرشور در انتخابات دشمن را به عقب می‌راند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: حضور پرشور در انتخابات دشمن را از مواضع خود عقب می‌راند و موجب ناامیدی بدخواهان نظام خواهد شد.

قاضی‌زاده: حضور پرشور در انتخابات دشمن را به عقب می‌راند

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در اتنخابات گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز فرمودند «حضور در انتخابات علاوه بر تکلیف ملی یک تکلیف شرعی به شمار می‌رود» و همگان باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: حضور مقتدرانه ما در پی صندوق‌های رأی موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم می‌آورد و آنها را از مواضع دشمنانه خود در قبال مردم ایران عقب خواهند راند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: دشمن تمام توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا با برجسته مشکلات و ارتباط دادن آنها به اصل نظام موجبات دلسردی مردم را فراهم کند و از این طریق موجبات کاهش حضور مردم در انتخابات و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و نظام را فراهم آورد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: یک مجلس قوی و کارآمد و انقلاب در سایه حضور پرشور و رأی به کاندیدای اصلح شکل می‌گیرد و از سوی دیگر مجلسی که با پشتوانه رأی بالای مردم تشکیل شود طبیعتاً با به وظایف تقنینی و نظارتی خود با این پشتوانه مردمی بهتر عمل خواهد کرد.

وی در پایان گفت: دشمن زمانی از مواضع‌اش عقب‌نشینی می‌کند و تحریم‌ها را بی‌اثر می‌بیند که اقتدار ما را مشاهده کند و همیشه این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که ضعف و یا بی‌انگیزگی در انجام وظایف دشمن را جری‌تر می‌کند و همانطور که گفتم حضور مقتدرانه در صحنه از جمله صحنه انتخابات دشمن را از اعمال فشار مأیوس می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول