اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

لحظه‌شماری رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در به تصویر کشیدن حماسه انتخابات

بسیج رسانه‌ استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای از حضور همه جانبه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان برای به تصویر کشیدن انتخابات می‌گوید.

لحظه‌شماری رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در به تصویر کشیدن حماسه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بسیج رسانه استان کهکیلویه و بویراحمد در آستانه آغاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: در طلیعه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر بار حماسه‌ای که نماد حرکت اسلامی و سرمایه‌گذاری عظیم ملت ایران است آفریده خواهد شد.

بدون تردید در ۴۱ سال گذشته، انتخابات،  شاخص و پرچم نظام جمهوری اسلامی و افتخاری در مسیر مردم سالاری دینی بوده و صحنه انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه‌های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

قطعاً مشارکت حداکثری ملت بصیر ایران اسلامی در این امر خطیر، آبرو و نشانه استقامت کشور در مقابل دشمنی‌ها، زیاده خواهان و بدخواهان بوده و آنان را از طمع ورزیدن و فکر ضربه و فساد و فتنه در کشور منصرف می‌کند.

مردم شریف استان کهکیلویه و بویراحمد به همراه دیگر هموطنان غیور و قهرمان ایران اسلامی که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّیِ» خود در انتخابات، همواره صحنه‌های عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را آشکار کرده اند، هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه می آیند تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار کنند.

پر واضح است اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانِ فساد ستیز و باورمند به ظرفیت های داخلی، مردمی و به معنای واقعی کلمه وکیل المله، شکل بگیرد؛ امید است سال‌های پیشِ رو، ضمن پیشرفت پرشتاب کشور، آلامِ مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت نیز کاهش یافته و بهبود یابد.

سازمان بسیج رسانه استان کهکیلویه و بویراحمد، با تقدیر و سپاس از عموم هم استانی‌های عزیز و ملت رشید ایران که خود را برای «حضوری آگاهانه» و دشمن شکن آماده ساخته اند، با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسی و حق الناس از سوی کاندیداهای محترم و هواداران آنها، از همگان دعوت می‌کند با بینش، بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها به کسانی که در «تعهد به مبانی و ارزش‌های اسلامی»، «التزام به قانون اساسی واصل مترقی ولایت فقیه»، «تدین، درایت و مدیریت»، «داشتن روحیه انقلابی، جهادی و مرزبندی با دشمن»، «داشتن برنامه و کفایت» و نیز «کارآمدی و تخصص» از شایستگی بیشتری برخوردار هستند، رأی دهند تا به خواست خداوند متعال، مجلس آینده با پشتوانه قوی مردمی موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به رأس امور کشور بازگرداند.

در پایان این بیانیه نیز آمده است؛ تمامی فعالین و اصحاب رسانه استان کهکیلویه و بویراحمد اعم از صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات، آماده پوشش و انعکاس حضور باشکوه مردم استان عزیزمان در انتخابات دوم اسفند ۹۸ بوده و برای به تصویر کشیدن این حضور حماسی به جهانیان لحظه شماری می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول