اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم امروز نیز مثل همیشه با صلابت درپای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، گفت: این حضور موجب تقویت وحدت و انسجام خواهد شد.

حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از زنجان، فتح الله حقیقی صبح جمعه حاشیه حضور در پای صندوق رای  انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با دعوت مردم به حضوری پر شور در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است.
استاندار زنجان حضور مردم در انتخابات را مقوم نظام خواند و افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای عامل اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به قرار گرفتن در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در طول این سال‌ها مردم ولایی و ولایت مدار استان زنجان در همه عرصه‌ها پشتیبانی خود را از نظام و رهبری نشان داده‌اند.
حقیقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اضافه کرد: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید همه با اقتدار پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.
استاندار زنجان با اشاره به ترور آمریکای جنایت‌کار و ترور شهید سردار سلیمانی گفت: این جنایت‌ها با ایجاد وحدت در بین مردم، بر عزت کشورمان اضافه کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم با ترور شهید سلیمانی بیش از گذشته به آرمان‌ها و اهداف پایبند شدند، ادامه داد: این ترور بیش از گذشته مردم را به نظام و رهبری پایبند کرد.
حقیقی با اشاره به آزادانه بودن حضور مردم ایران در پای صندوق های رای گفت: مردم با حضور در انتخابات در حاکمیت کشور تصمیم‌گیر هستند.
استاندار زنجان با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای ارتقای نظام و مقوم‌های نظام جمهوری اسلامی ایران  را به دنبال دارد، اضافه کرد: مردم تماشاچی نیستند و نخواهند بود.
وی با ابراز اطمینان از اینکه مردم امروز نیز مثل همیشه با صلابت در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، گفت: این حضور موجب تقویت وحدت و انسجام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول