اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرمانده صهیونیست: با خطرناک‌ترین تهدید موشکی از 1948 تا کنون روبرو هستیم

فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به افزایش قدرت موشکی مقاومت اعلام کرد، تهدید امروز علیه این رژیم از سال 1948 تا کنون بی‌سابقه بوده است.

فرمانده صهیونیست: با خطرناک‌ترین تهدید موشکی از 1948 تا کنون روبرو هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تامِر یدعی» فرمانده جبهه داخلی در ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرناک‌بودن مرحله فعلی برای امنیت این رژیم هشدار و داد و گفت، این وضعیت خطرناک‌تر از سال ۱۹۴۸، سال اشغال فلسطین و ایجاد رژیم اسرائیل است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، وی در کنفرانسی در تل‌آویو گفت: در پی تغییر دیدگاه‌های نظامی طرف مقابل (مقاومت) از جمله تمرکز بر موشک‌های سنگین و میزان دقت آنها در بسیاری از جبهه‌ها، تهدیدات امروز از نظر شدت و خطرناک بودن از سال ۱۹۴۸ تا کنون بی سابقه بوده است.

یدعی ادامه داد: آینده مانند موشک‌های آزار دهنده در جنگ ۲۰۱۴ نوار غزه نیست، مانند جنگ دوم لبنان در سال ۲۰۰۶ هم نیست، از آتشی (شلیک موشک‌ها) سخن می‎گوییم که بسیاری از مناطق را مختل می‌کند و ممکن است بسیاری از سامانه‌های داخلی را از کار بیندازد.

این فرمانده صهیونیست تصریح کرد: در گذشته اقدام به جداسازی میان جبهه جنگ و جبهه داخلی می‌کردیم اما این موضوع امروز دیگر تمام شده است زیرا هنگامی که فرمانده یک تیپ فلسطینی در نوار غزه کشته می‌شود تل‌آویو ممکن است ظرف چند ساعت فلج شود.

وی تأکید کرد، در سایه این وضعیت هیچ کسی به سمت عملیات زمینی در لبنان یا نوار غزه نخواهد رفت و امکان طولانی کردن جنگ وجود ندارد.

یدعی سپس درباره خطرناک بودن حملات سایبری از ساعت آغاز جنگ هشدار داد و گفت، معلوم نیست تمام جهت‌های مربوطه برای این موضوع آماده باشند.

وی در پایان اعلام کرد: اگر جبهه داخلی به اندازه کافی قوی نباشد تحقق پیروزی آسان نخواهد بود.

«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی سیاسی حماس در غزه اعلام کرده، در رویارویی احتمالی آینده میان مقاومت و رژیم صهیونیستی، تل‌آویو چندین برابر جنگ ۲۰۱۴، موشک‌باران خواهد شد.

در جنگ ۲۰۱۴ میان غزه و رژیم صهیونیستی، تل‌آویو با ۱۴۰ موشک از جمله موشک‌های فجر هدف گرفته شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول