اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رأی سفید مجلس قوی در پی نخواهد داشت/در ساعات باقی‌مانده به افراد اصلح رأی دهید

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:ما امامان جمعه مجاز نیستیم که درباره کاندیداها توصیه داشته باشیم اما این بهانه نشود که مردم رأی سفید بدهند چرا که رأی سفید نمی‌تواند مجلس شورای اسلامی قوی در پی داشته باشد.

رأی سفید مجلس قوی در پی نخواهد داشت/در ساعات باقی‌مانده به افراد اصلح رأی دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته در اشاره به تفاوت انتخابات در جمهوری اسلامی نسبت به سایر کشورها اظهار کرد: در انتخابات دیگر کشورها تنها یک رئیس جمهور و یا چند نماینده انتخاب و به پارلمان راه پیدا می‌کنند اما با انتخابات در جمهوری اسلامی چشم‌انداز یک انقلاب در سایه رأی و حضور حداکثری مردم مشخص می‌شود.

وی افزود:  در کشور ما نگه داشتن آرمان‌های انقلاب با انتخابات شکل می‌گیرد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به مخابره کننده این پیام به جهان است که آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز زنده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حضور حداکثری باعث قدرتمندتر شدن ایران اسلامی در صحنه و عرصه‌های بین‌المللی است عنوان کرد: پرچم آرمان‌های انقلابی و اسلامی در منطقه به عهده نظام اسلامی است که حضور حداکثری مردم می‌تواند آن را تضمین کند.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده امید و توجه مردم به مسائل خود و منطقه است و در چنین جامعه‌ای که امید و حضور حداکثری به خصوص در عرصه انتخابات وجود دارد دشمن نمی‌تواند نفاق و آشوب ایجاد کند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه در نظام مقدس اسلامی باید به هر عملی با نگاه تکلیف‌گرایی نگریسته شود گفت: اگر ما می‌خواهیم مشکلات عدیده کشور را حل کنیم باید مجلس قوی شکل بگیرد و این مجلس جز با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی رقم نخواهد خورد.

وی افزود:  اگر رأی‌ها به افراد لایق، توانمند و دشمن‌شناس داده شود قطعا هر رأی مردم به منزله موشک نقطه‌زنی در قلب دشمن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با مخاطب قرار دادن مردم و تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: در ساعات باقی مانده تا اتمام زمان انتخابات سعی کنید به افراد اصلح رأی دهید.

وی افزود: باید دقت داشته باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که بیشترین شاخصه‌های تراز انقلاب اسلامی را دارا باشند؛ ما امامان جمعه مجاز نیستیم که درباره کاندیداها توصیه داشته باشیم اما این بهانه نشود که مردم رأی سفید بدهند چرا که رأی سفید نمی‌تواند مجلس شورای اسلامی قوی در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول