اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه خبر داد.

انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه آموزش و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار با حضور ناظران خدمات شهری مناطق، با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از سوی نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، اظهار کرد: رعایت الزامات بهداشتی و سلامتی از سوی پیمانکاران و کارگران خدمات شهری باید نظارت شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به لزوم آموزش کارگران در خصوص نشانه‌های بیماری‌های ویروسی، تصریح کرد: خصوصا در مورد ویروس کرونا باید پاکبانان و کارگران فضای سبز توجیه شوند تا با تدابیر بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

میرهادی با تاکید بر ضرورت اهتمام نیروهای شهرداری بر استمرار خدمت به شهر، گفت: ما نمی‌توانیم نظافت شهر را به دلیل شیوع بیماری یا هرچیز دیگری تعطیل کنیم و باید تدابیر لازم در خصوص پیشگیری از این مسائل اندیشیده شود.

وی با اذعان به اینکه انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: باید نظارت کامل صورت گیرد که پسماند این مراکز که به عنوان مرکز ویژه بستری بیماران مشکوک به ویروس کرونا هستند با رعایت کامل الزامات بهداشتی و انتقال پسماندهای عفونی صورت گرفته و به درستی دفع شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم ضدعفونی مستمر ناوگان انتقال پسماند را مورد تاکید قرار داد و افزود: دستورالعمل‌های مراکز بهداشتی نیز باید مستمر رصد شده و رعایت شود.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول