اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تلاش‌ دست اندرکاران برگزاری انتخابات قابل قدردانی است

استاندار البرز با بیان اینکه تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات قابل قدردانی است، گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خلق حماسه‌ای بود که بیش از پیش موجب اتحاد و همبستگی در کشور شد.

تلاش‌ دست اندرکاران برگزاری انتخابات قابل قدردانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، بامداد شنبه در بازدید از سایت تجمیع صندوق‌های اخذ رأی شهرستان کرج (شهید خدایی)، گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب مردم در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا وحدت و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: مشارکت مطلوبی را دراستان البرز کمافی سابق درعرصه مشارکتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که هیچ مشکلی با همراهی دست اندرکاران انتخاباتی و برنامه ریزی‌های منسجمی که بود بوجود نیامد.

شهبازی گفت: طالقان و بخش آسارا دراستان البرز با توجه به دوری مسافتی که از مرکز استان (کرج) داشتند به موقع اقدامات موثر را در زمینه انتخابات انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: هیات اجرایی و هیأت نظارت با تعامل و همراهی که داشتند در کنار عوامل نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مأموران امنیتی انتخاباتی پرشور را رقم زدند.

استاندار البرز اضافه کرد: یک روز پس از برگزاری انتخابات نیز با تلاش دست اندرکاران انتخاباتی، انتخاب مردم که قابل احترام برای مسؤولان و مدیران است  از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول