اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از 820 درخواست سرمایه‌گذاری در کرمانشاه داریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: بیش از 820 درخواست سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در استان داریم.

بیش از 820 درخواست سرمایه‌گذاری در کرمانشاه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از  کرمانشاه، هدایت حاتمی امروز جلسه سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری که با حضور اعضا در سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برگزار شد، با اشاره به عزم جدی استان در راستای جلب و جذب سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه گردشگری، اظهار داشت: بیش از 820 درخواست سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در استان داریم و این نشان از جذابیت استان برای سرمایه‌گذاران و نیز تسهیل روند سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: در گذشته روند پاسخ استعلام‌ها گاهی تا 6 ماه طول می‌کشید اما امروز آن را به کمترین زمان ممکن رسانده‌ایم و تمام زیرساخت‌ها را برای سرمایه‌گذاران نیز فراهم کرده‌ایم، امسال نیز شاهد ورود جدی سرمایه‌گذاران خارجی به استان بودیم که می‌تواند تحول بزرگی در اشتغالزایی ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه به رویداد 2020 اشاره و بیان کرد: رویداد گردشگری 2020 می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری استان به‌خصوص گردشگری روستایی را به خوبی معرفی کند و ما باید از این رویداد برای ایجاد سرمایه‌گذاری و تحرک در اقتصاد گردشگری بیشترین بهره را ببریم.

وی خواهان ورود سرمایه‌گذاران به حوزه گردشگری شد و افزود: کرمانشاه بهشت سرمایه‌گذاری است و قابلیت‌های بسیاری زیادی در عرصه گردشگری دارد و سرمایه‌گذاران در خصوص سرمایه‌گذاری در این حوزه هیچ آسیب و ضرری نخواهند دید و دولت نیز با تمام توان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

حاتمی در پایان، گفت: در صورتی می‌توانیم به قطب گردشگری روستایی تبدیل بشویم که مسئله آموزش در روستاهای هدف را جدی بگیریم و میزان مشارکت آن‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول