اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ابلاغ شد+جزئیات

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به استان‌ها خبر داد.

دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ابلاغ شد+جزئیات

خبرگزاری فارس ـ حسین معینی: در راستای تحقق راهکار 6-22 سند تحول بنیادین و اجرای مصوبه 673 شورای عالی آموزش و پرورش و مصوبات شورای عالی اداری و به منظور تضمین و بهبود کیفیت در مدارس، دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها باید با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها نسبت به اجرای دقیق و کامل این دستورالعمل اقدام کنند.

همچنین مدیران کل آموزش و پرورش با هدف مدیریت بهینه و اجرای بهتر این دستورالعمل، باید نماینده‌ای را تا دهم اسفند به دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل  امور اداری و تشکیلات معرفی کنند.

این دستورالعمل شامل مدیران مدارس دولتی در تمام مقاطع تحصیلی می‌شود و مدارسی که نیازمند مدیر جدید هستند بدون ذکر نام مدرسه با ثبت مشخصاتی از جمله؛ دوره تحصیلی، جنسیت دانش‌آموز، شهری یا روستایی بودن و عادی یا خاص بودن، اقدام خواهند کرد.

در خصوص انتخاب معاونان مدارس نیز همچون سنوات گذشته، مدیر مدرسه گزینه‌های خود را به اداره آموزش و پرورش ارائه می‌کند تا ابلاغ آنها صادر شود.

متن کامل دستورالعمل را می‌توانید دانلود کنید:  دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول