اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تامین میوه شب عید در سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب به منظور کنترل و حفظ ثبات قیمت در بازار شب عید و تعطیلات نوروز استان‌ تامین شده است.

تامین میوه شب عید در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در حاشیه بازدید از سردخانه نگهداری میوه در زاهدان اظهار داشت: میوه‌های تامین شده برای شب عید  استان در حال  حمل به  استان است به طوری که تاکنون ۲۶۰ تن پرتقال به سردخانه‌های استان منتقل شده است.

وی افزود: نظارت‌های لازم  بر کیفیت میوه‌های تامین شده توسط کمیته راهبری استان درحال انجام است و کیفیت میوه‌های انبار شده، مطلوب بوده و در بهترین شرایط قرار دارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: میوه های تامین شده ویژه شب عید استان در روزهای پایانی سال به شهرستان های استان توزیع  می شود.

زنگنه بیان کرد: قیمت‌گذاری میوه شب عید نیز براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار تعیین خواهد شد و بر این اساس به هم استانی های گرامی عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده کمترین مشکلی در تامین میوه و سایر اجناس مورد نیاز برای شب عید در سیستان و بلوچستان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول