اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تصمیم شورای تامین، فعالیت مراکز آموزشی استان نظیر مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ مورد اثبات شده‌ای از ویروس کرونا در استان شناسایی نشده است، گفت: تعدادی مراجعه‌کننده در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده و از این افراد آزمایش‌هایی گرفته شده اما تاکنون ابتلای هیچ یک از این موارد به کرونا ویروس ثابت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: شایعاتی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در استان در فضای مجازی منتشر شده که توصیه می‌شود مردم نسبت به این شایعات بی‌توجه باشند و اخبار صحیح را تنها از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از دانشجویان و والدین دانش‌آموزان با توجه به نگرانی‌هایی که در این خصوص وجود دارد خواستار تعطیلی دانشگاه و مدارس بودند، افزود: برای اطمینان خاطر مردم، با تصمیم شورای تامین، فعالیت مراکز آموزشی استان نظیر مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

عباسی ادامه داد: همچنین متولیان امر از صدور مجوز برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همایش‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه اماکن، سرویس‌های عمومی و اتوبوس‌ها ضدعفونی می‌شوند، گفت: در پایان هفته با توجه به وضعیت استان چنانچه تصمیم جدیدی گرفته شود به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تجهیزات کافی و نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد، اظهار داشت: به گفته متخصصان ویروس کرونا بسیار ضعیف‌تر از آنفلوآنزا است از همین رو از مردم استان تقاضا می‌شود تا به دور از استرس و نگرانی و با رعایت بهداشت فردی، مسؤولان را در پیشگیری از شیوع این ویروس یاری دهند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول