اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از دستور پلمب یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان خبر داد.

یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان پلمب شد

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کنترل کرونا در استان اظهار کرد: داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی هستند و با هر تخلف آنها در عرضه اقلامی چون ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و... برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به طرح بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و درخواست خرید ماسک و لوازم ضد عفونی‌کننده از سوی مردم طرح بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی در حال اجراست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: در پی شیوع کرونا و به منظور نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی هر روز دو تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان و نیز یک تیم در شهرستان‌ها تشکیل شده و به بازرسی و کنترل بازار اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ فقره پرونده با عناوین گرانفروشی تشکیل و دستور پلمپ یک واحد تجهیزات پزشکی نیز صادر شده است ضمن اینکه پرونده‌های متشکله خارج از نوبت رسیدگی و رای صادره اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی و تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم در این زمینه است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/                                                         

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول