اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۹۸ درصد مبتلایان به کرونا درمان می‌شوند/ حذف ثبت اثر انگشت در تردد کارمندان

عضو کمیته علمی کرونا ویروس گفت: از فرمانداری و نیروی انتظامی خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی سرو قلیان در سفره خانه‌های سنتی ممنوع شود، همچنین توصیه می‌کنیم اغلب تجمعات شامل کنسرت‌‌ها، همایش‌ها، جشن‌ها، مراسم‌های مذهبی و غیره لغو شود.

۹۸ درصد مبتلایان به کرونا درمان می‌شوند/ حذف  ثبت اثر انگشت در تردد کارمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مصطفی جوانیان عضو کمیته علمی کروناویروس وزارت بهداشت و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل‌، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شیوه ثبت اثر انگشت در تردد کارمندان دستگاه‌های اداری، حذف و روش‌های کارتی، چشمی و سنتی باید در دستور کار ادارات قرار گیرد.

وی خطاب به مسؤولان همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و آموزشی استان مازندران، گفت: مواد شوینده و ضدعفونی را به حد نیاز تهیه و در دسترس کارکنان و مجموعه خود قرار دهند، رؤسای بانک‌ها ترتیبی اتخاذ کنند تا بر روی پیشخوان‌های ارائه خدمات، موادضدعفونی‌کننده دست قرار بگیرد.

جوانیان تصریح کرد: از فرمانداری و نیروی انتظامی خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی سرو قلیان در سفره خانه‌های سنتی ممنوع شود، همچنین توصیه می‌کنیم اغلب تجمعات شامل کنسرت‌‌ها، همایش‌ها، جشن‌ها، مراسمات مذهبی و غیره لغو شود.

این مسؤول تأکید کرد: مردم باید نکات بهداشتی لازم چون شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، دست ندادن و روبوسی نکردن با یکدیگر، پرهیز از قرار گرفتن در مجامع پرازدحام و استفاده از دستمال یک‌بار مصرف هنگام سرفه و عطسه کردن را جدی بگیرند.

وی اعلام کرد: بیش از ۹۸ درصد مبتلایان به کرونا ویروس به‌راحتی بهبود پیدا می‌کنند، با انجام تمامی این اقدامات و رعایت اصول بهداشتی تا حد زیادی می‌توان از شیوع کرونا جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول