اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ماسک رایگان در استان توزیع نشده است/ مردم به مراکز بهداشت مراجعه نکنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه توزیع ماسک و اقدام بهداشتی رایگان با اولویت استان‌های درگیر کرونا انجام می‌شود گفت: در استان قزوین هنوز مورد ابتلا به بیماری کرونا تأیید نشده و بنابراین در اولویت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نیست.

ماسک رایگان در استان توزیع نشده است/ مردم به مراکز بهداشت مراجعه نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به سخن وزیر بهداشت در زمینهٔ توزیع ماسک رایگان؛ گفت: ماسک رایگان هنوز در استان قزوین توزیع نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: توریع ماسک و مایع ضد عفونی رایگان با اولویت استان‌هایی که موارد مثبت کرونا داشته‌اند توریع می‌شود و با توجه به اینکه در استان قزوین هنوز موردی از ابتلای فردی به این بیماری تأیید نشده است، در اولویت نیست.

ارداقیان تصریح کرد: به محض اینکه برای استان قزوین اقدامی از سوی وزارت بهداشت انجام شود، با شفافیت به مردم استان در زمینهٔ زمان، مکان و چگونگی توزیع ماسک یا اقلام احتمالی بهداشتی دیگر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: مردم تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت برای دریافت ماسک خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول