اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رویداد خوب تئاتری/اجراخوانی یک نمایشنامه برای درمان نوزاد هفت ماهه

نمایشنامه خوانی سمفونی دوازده با هدف تأمین هزینه های درمان یک نوزاد هفت ماهه مبتلا به ام اس انجام خواهد شد.

رویداد خوب تئاتری/اجراخوانی یک نمایشنامه  برای درمان نوزاد هفت ماهه

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، میان این همه اتفاقات تلخ و منفی در گوشه و کنار دنیا تا کشور خودمان، گاهی شاهد این هستیم که یک گروه هنرمند فعالیت های ویژه ای بدون چشمداشت مالی برای فرد یا افرادی انجام میدهند.

مثلا در گذشته شاهد بودیم که گروه هایی هنرمند در مناطق سیل یا زلزله زده حضور پیدا میکردند و فعالیت هنری رایگان انجام میدادند یا اینکه در همان ایام در پایتخت یا دیگر شهرها، عواید فروششان را به این افراد خسارت دیده تقدیم میکردند.

حال در میان همه گروه هایی که به دنبال تأمین مالی و سود اقتصادی خود در هنر تئاتر هستند به گروهی بر می خوریم که اجراخوانی یک نمایش را با هدف تأمین تمام هزینه های درمان یک نوزاد هفت ماه انجام میدهند.

الینا نوزاد هفت ماهه ای است که مبتلا به ام اس شده و این نمایشنانه خوانی تقدیم به او می شود.

نمایشنامه‌خوانی سمفونی دوازده با بهای بلیت 15 هزار تومان قرار بود فردا و پس فردا (ششم و هفتم اسفند) به مد یک ساعت، 19/30 در فرهنگسرای ارسباران انجام شود که حال با تعویق پیش آمده در زمان اجراهای هنری احتمال زیاد به هفته آتی موکول می شود.

نویسنده و کارگردان نمایش کیاوش زارع طلب و بازیگران کیاوش زارع طلب، سمیه مهدی پور، حدیثه صیاد، مهسا مظاهری، محمد اسکندری، سیدرضا حسینی، روشنک خسروی، محمد محمدزاده، ملیکا فخار، تهیه کننده  کیاوش زارع طلب هستند.

سایر عوامل کار دستیار کارگردان: محمداسکندری، منشی صحنه: ماهور حاتمی، عکاس: محمدجواد خسروانی، برنامه ریز: حدیثه صیاد هستند.

درباره سمفونی یازدهم آمده است که قطرات باران در آرزوی دریا شدن از گودالی کمک می طلبیدند بلکه دریا شوند غافل از اینکه آنچه که خود دارند زمینی را در اقیانوس غوطه ور میکند.برآن شدیم قطرات را انسان کنیم تا به حرف درآریم تا سمفونی کمک را از نو بشنویم امید که ۱۲ چشمگیر گوش نواز باشند تا اپرای کمک جاودانه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول