اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف ماسک‌های تقلبی که به 10 برابر قیمت فروخته می‌شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبر از کشف یک انبار تولید زیرزمینی ماسک‌های مخصوص با برند N95 و توزیع و فروش به قیمت چندین برابری خبر داد.

کشف ماسک‌های تقلبی که به 10 برابر قیمت فروخته می‌شد

غلام‌رضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم اظهار کرد: ماسک و مواد ضدعفونی در اولویت استفاده مردم  در شرایط فعلی است که گشت‌های ویژه ما با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همکاران صنعت، معدن و تجارت از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: در این گشت‌ها یک انبار از ماسک‌های تقلبی با برند N95  آمریکا که به صورت زیرزمینی اقدام به تولید و توزیع در بازار داشتند، کشف شد؛ درحالی که قیمت کارشناسی این ماسک‌ها 2 تا 3 هزار تومان است ولی با قیمت 28 هزار تومان به فروش می‌رسید.

وی با بیان اینکه این انبار بزرگ کشف شد و پرونده آن درحال بررسی است، گفت: در این انبار بیش از 5 هزار کارتن از این ماسک‌ها کشف شد.

صالحی مطرح کرد: برخی از داروخانه‌ها اصلا ماسک ندارند و قرار است توزیع آن از سوی تهران ریل‌گذاری شود و هر نوعی ماسکی از زنجیره تهران‌ توزیع شود؛ طبق توافقات صورت گرفته استان‌ها از خود اختیاری در این باره ندارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: بازرسی‌های میدانی ما ادامه دارد و با هرگونه احتکار، عدم فروش و یا فروش با قیمت نامتعارف برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان بیان داشت: سامانه 190 علوم پزشکی و سامانه 124 صنعت، معدن و تجارت و سامانه 135 سازمان تعزیرات هم آماده دریافت شکایات مردمی است.

انتهای پیام/63077/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول