اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

مبارزه با قاچاق سیگار باید در حلقه‌های توزیع و عرضه کامل شود

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت گفت: این طرح برای موفقیت نیازمند است که حلقه‌های بعدی آن در حوزه توزیع و عرضه هم کامل شود.

مبارزه با قاچاق سیگار باید در حلقه‌های توزیع و عرضه کامل شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیاوش افضلی امروز در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگارت گفت: این طرح برای موفقیت نیازمند است که حلقه‌های بعدی آن در حوزه توزیع و عرضه هم کامل شود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: ما در کشور تجربه بسیار موفقی در بحث مبارزه با قاچاق سیگار در دهه 80 داشتیم و علت موفقیت آن شناخت معضل و نوع مبارزه بود.

وی اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق سیگار در سال 81 شروع شد و بر اساس آمار 75 درصد از کالای دخانی در داخل کشور در آن مقطع قاچاق بود.

افضلی گفت: بعد از اجرای طرح با هماهنگی بین وزارت صنایع و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در بازه زمانی 20 ماهه و بر اساس اعلام رئیس وقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مدیریت دولت در بازار دخانیات به 85 درصد رسید و بر این اساس قاچاق سیگار به 15 درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه امروز هم با رونمایی از طرح رهگیری سیگارت اتفاق خوبی افتاده است، گفت: بر این اساس شرکت دخانیات آمادگی خود را اعلام می‌کند تا برای پیشبرد این طرح هر گونه همکاری را داشته باشد تا تجربه موفق طرح مبارزه با قاچاق سیگار در سال 80 تکرار شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول