اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مجلس انقلابی می‌تواند مشکلات اساسی مردم را رفع کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان گفت: مجلس انقلابی می‌تواند مشکلات اساسی مردم را رفع کند.

مجلس انقلابی می‌تواند مشکلات اساسی مردم را رفع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در نشست خبری با بیان اینکه درصد شرکت‌کنندگان در انتخابات در استان کرمان نسبت به سطح کشور بالاتر بود، اظهار داشت: از مردم خوب استان کرمان به‌دلیل شرکت پرشور در انتخابات تشکر می‌کنم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان با قدردانی از همه برگزارکنندگان انتخابات، تصریح کرد: جا دارد از همه  افراد و دست‌اندرکارانی که به شورای ائتلاف کمک کرده‌اند، تشکر کنم.

وی بیان داشت: هدف از تشکیل  شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب ایجاد وحدت و رسیدن به یک کاندیدای واحد بود تا مردم به آنها رای دهند.

عرب‌پور عنوان داشت: شورای ائتلاف توانست در هر ۹ حوزه ۱۰ کاندیدا معرفی کند که از این تعداد هشت نفر از لیست شورا رای آورده و به مجلس یازدهم راه یافتند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان بیان کرد: به نظر می‌آید ما در حد بسیار خوبی در این انتخابات به هدف‌مان که ایجاد وحدت بود، رسیده‌ایم.

وی گفت: امیدوارم با داشتن یک مجلس انقلابی مشکلات اساسی مردم برطرف شود و نمایندگان بتوانند یک رابط خوب بین مردم و مسئولان در جهت رفع مشکلات جامعه باشند، در نظر داریم جلسات مشترکی با منتخبان مردم داشته باشیم و با پیگیری‌ها و همدلی ۱۰ نماینده، شاهد مجلسی خوب باشیم.

عرب پور خاطرنشان کرد: در نظر داریم ماهانه با  نمایندگان منتخب جلساتی برگزار کنیم تا اگر انتقاداتی بود اصلاح شود و امید داریم اکثریت نمایندگان با ما همکاری کنند و ما به اهدافمان برسیم.

انتهای پیام/ ۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول