اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نیکوکار شهرکردی جهیزیه 17 نوعروس نیازمند را تهیه کرد

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: یک نیکوکار ۱۷ جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرکرد اعطا کرده است.

نیکوکار شهرکردی جهیزیه 17 نوعروس نیازمند را تهیه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری، علی ملک‌پور گفت: یک نیکوکار ۱۷ جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرکرد اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه حمایت از ازدواج خانواده‌های تحت حمایت و تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند از برنامه‌های کمیته امداد در طول سال است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون جهیزیه ۶۵۲ نوعروس با هزینه ۲ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان تأمین و به آن‌ها اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت از ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار ادامه داد: ۶۹ زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد نیز جهیزیه دریافت کرده‌اند.

ملک‌پور اضافه کرد: همچنین ۲۰۹ نفر از پسران خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان ۳۶۷ میلیون تومان هدیه ازدواج دریافت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز خانواده‌های مددجویان در زمینه تأمین جهیزیه، نیکوکاران و خیران می‌توانند با پرداخت هر میزان مبلغ سهمی در این امر خداپسندانه داشته باشند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول