اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار تعزیرات به گرانفروشی و احتکار اقلام بهداشتی و دارویی

مدیر کل تعزیرات حکومتی از برگزاری گشت‌های مشترک روزانه این اداره‌کل برای رسیدگی به گرانفروشی و احتکار ماسک ، دستکش یکبار مصرف و کلیه اقلام بهداشتی خبر داد.

هشدار تعزیرات  به گرانفروشی و احتکار اقلام بهداشتی و دارویی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، در مورد گرانفروشی و احتکار ماسک ،دستکش یکبار و سایر اقلام مرتبط توسط برخی سودجویان گفت: تعزیرات حکومتی استان قزوین در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات با قید فوریت است و هموطنان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه  t135.ir به این دستگاه اعلام کنند.

وی افزود: در این زمینه قیمت اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای ما مبنا است و چنانچه سقف قیمت براساس کیفیت کالاهای موجود در بازار مشخص باشد، قطعا با این تخلفات بطور قاطع رسیدگی می‌کنیم.

محمدی اظهار کرد: از کارخانه های تولیدی نیز  درخواست داریم تا الزامات قیمت گذاری کالاها را رعایت کنند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث لزوم استفاده از ماسک ،دستکش یکبار مصرف و... برای پیشگیری از ابتلا شده، با کسانی که به دنبال سودجویی و به خطر انداختن سلامت مردم باشند بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت با متخلفین برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول