اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: اولا آرزوی سلامتی برای همه کسانی که ویروس گرفتند را دارم تا به آغوش خانواده خود باز گردند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های من به عنوان یک شهروند برای رانندگان تاکسی های اینترنتی است که متأسفانه به جایی پاسخگو نیستند و تحت نظر نیستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید شهرداری تهران و دستگاه های مسؤول نسبت به این بخش از جامعه توجه نظر بیشتری داشته باشند زیرا این تاکسی ها تعدادشان کم هم نیست.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم از حمل و نقل کمتر استفاده کنند و بتوانند با خودروهای شخصی خودشان به محل کارشان برود.

امانی گفت: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر تهران از ستاد برگزاری نماز جمعه تقاضا دارم تا برای برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد هم تمهید ویژه ای بیاندیشند زیرا مردم متدین گوششان به دهان این منابر است.

وی ادامه داد: متاسفانه این سوغات شوم از کشور چین به وسیله تعدادی از افرادی که به قم رفت و آمد داشتند وارد کشور ما شده است که باید تلاش کرد از سرایت به سایرین جلوگیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول