اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

مبارزه بچه ها با کرونا به سبک «خوش نفس» +عکس

با گسترش شیوع کرونا در کشور و تعطیلی مدارس جهت جلوگیری از انتقال ویروس، بچه ها می توانند درقالب یک بازی به صورت غیر مستقیم با ویروس های کشنده آشنا شوند و با آنها مبارزه کنند.

مبارزه بچه ها با کرونا به سبک «خوش نفس» +عکس

به گزارش خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، این روزها با گسترش شیوع کرونا در کشور و تعطیلی مدارس جهت جلوگیری از انتقال ویروس، بسیاری از بچه ها به ویژه در مقطع دبستان، بهانه بیرون رفتن را می گیرند و ماندن در خانه و انجام بازی های معمول چندان برایشان جذاب نیست.

به همین جهت ما می خواهیم بازی را به شما معرفی کنیم که در این روزها، هم می تواند برای بچه ها سرگرم کننده باشد و هم آن ها را به صورت غیر مستقیم با ویروس های کشنده آشنا کند.

در این بازی بچه ها خودشان به جنگ با یک موجود سمی می روند تا آن را شکست داده و از برخوردش با زمین جلوگیری کنند.

در بازی «خوش نفس» همه چیز از یک روز زیبای بهاری شروع می شود، خوش نفس طبق عادت همیشگی مشغول آب دادن به گل‌های مزرعه است که ناگهان گل قاصدک سمی بزرگی که در جنگل کنار مزرعه‌ او بود می‌ترکد و قاصدک‌های کوچک سمی را در کل جنگل پخش می‌کند.

قاصدک‌های سمی به قصد آلوده کردن کل جنگل در آسمان پراکنده می‌شوند و شروع به آلوده کردن زمین‌های اطراف جنگل می‌شوند.

در این حین خوش نفس به قصد محافظت از خانه و مزرعه‌ اش، باید با خرطوم قوی ای که دارد تمام قاصدک‌های سمی را از مزرعه‌ی خود دور کند و به نقاط دیگر بفرستد.

این بازی در سبک ساده و با گرافیکی کارتونی و شاد طراحی شده وبچه ها حین بازی به جای یک مورچه خوار قرمز رنگ در بازی حاضر می شوند و تلاش می کنند تا از برخورد موجودات سمّی به سطح زمین جلوگیری کنند و تنها لازم است مورچه خوار را در جهت های چپ و راست حرکت دهند و به کمک فوت مورچه خوار، موجودات سمی را دور کنند.

با پیشرفت در بازی و جمع آوری سکه، می توانند نیروهای جدیدی برای خودشان تهیه کنند و راحت تر به مبارزه با موجودات سمی بپردازند.

این بازی که از تولیدات بنیاد ملی بازی های رایانه ای است، سابقه حضور در جشنواره رسانه های دیجیتال سال های 89 و 90 و همچنین جشنواره بازی های کامپیوتری تهران در سال 90 را داشته و در قالب پلتفرم اندروید و با حجم 26 مگابایت قابلیت دانلود رایگان از کافه بازار را دارد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول