اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بسته مالی به مددجویان کمیته امداد بوشهر اهدا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به دنبال این هستیم که در آستانه سال نو و با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی یک بسته مناسب مالی برای 30 هزار خانواده تحت پوشش فراهم کنیم.

بسته مالی به مددجویان کمیته امداد بوشهر اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در نشست با ناظر کل گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در آستانه سال نو و با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی یک بسته مناسب مالی برای 30 هزار خانواده تحت پوشش فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، برای هر خانواده 300 هزار تومان در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری مردم خیر استان انجام محقق شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در کنار همکاری خیرین حقیقی استان، شاهد همکاری‌های خوبی توسط خیرین حقوقی در برنامه های فقرزدایی استان باشیم.

لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی‌های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبارات محدود موجود امکان رفع مشکلات آنها بدون کمک های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته طی چند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف معیشتی، تامین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و تامین جهیزیه نوعروسان صورت گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بیشماری درخواست در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر واصل شده که نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند.

لطفی عنوان کرد: همکاران من در مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، تک به تک این درخواست‌ها را رسیدگی کرده و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیرین زمینه رفع بخشی از مشکلات مردم را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دنبال رایزنی با مدیران دشتگاه های اجرایی، خیرین خقوقی و حقیقی برای تامین بسته‌ای در قالب کمک معیشت خانواده‌های تحت پوشش برای شب عید این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول