اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد قطعی شد/عرصه نظام، عرصه خدمت به مردم

رئیس‌کل دادگستری استان یزد از قطعیت حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد خبر داد و گفت: ۷ سال حبس تعزیری، ۵۰ ضربه شلاق، دو سال انفصال موقت از خدمات دولتی، پرداخت جزای نقدی ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و پرداخت قیمت اموال اخذشده به‌عنوان رشوه محکومیت قطعی این مدیر متخلف است.

حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد قطعی شد/عرصه نظام، عرصه خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامعلی دهشیری اظهار داشت: در ادامه مبارزه بی‌امان قوه قضاییه با فساد و مفسد، حکم یکی از مدیران میانی یکی از دستگاه‌ها که به جرم ارتشاء و پول‌شویی دستگیرشده بود در دادگاه تجدیدنظر استان قطعی شد.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد در این رابطه اظهار داشت: ۷ سال حبس تعزیری، ۵۰ ضربه شلاق، دو سال انفصال موقت از خدمات دولتی، پرداخت جزای نقدی ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و پرداخت قیمت اموال اخذشده به‌عنوان رشوه محکومیت قطعی این مدیر متخلف است.

وی یادآور شد: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر ارتشاء و پول‌شویی یکی از مدیران میانی دریکی از دستگاه‌ها، مراتب جهت تحقیق و بررسی در دستور کار قرار گرفت و پس از مدت‌ها مراقبت سرانجام متهم حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت گردید.

این مقام قضایی، با اشاره به ادعای متهم در دادگاه، مبنی بر دریافت هدیه در قبال کار انجام‌شده، تصریح کرد: عنوان اتهامی با تغییر نام رشوه به هدیه تغییر نمی‌کند و افراد نمی‌توانند به‌صرف این ادعا که هدیه دریافت کرده‌اند از مسئولیت شانه خالی نمایند و باید بدانند آیا اگر در این موقعیت شغلی بودند در معرض پیشنهاد چنین هدیه‌ای قرار می‌گرفتند؟

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد، تأکید کرد: عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه خدمت به مردم است و اگر کسی بخواهد با هر دلیل و توجیهی از موقعیت خود سوءاستفاده کند، قطعاً دچار خسران شده و دیر و یا زود مورد مؤاخذه و در چنگال عدالت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول