اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران عامل اصلی قتل کودکان پروانه‌ای است

دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد از انگیزه‌های صرفأ سیاسی مدعیان دروغین حقوق بشر، گفت: بانیان قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، عاملان اصلی قتل کودکان مبتلا به بیماری پروانه‌ای و نقض حقوق صدها هزار ایرانی هستند.

بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران عامل اصلی قتل کودکان پروانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی باقری کنی معاون رئیس قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در نشست کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در حاشیه شورای حقوق بشر در ژنو، اظهار داشت: برخورد سیاسی برخی کشورهای غربی با موضوع حقوق بشر موجب شده تا این کشورها با وجود ادعای دروغین دفاع از حقوق چند فرد، عملاً حقوق ملت‌ها را انکار کنند.

باقری کنی افزود: به همین جهت در حالی که دولت‌های سوئد و کانادا که بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران هستند، بیشترین کمک‌ها و حمایت‌ها را از رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی علیه ملت‌های فلسطین و یمن دارند.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: سوئدی‌ها که امسال نیز بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در شورای حقوق بشر هستند، از فروش دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران ایرانی به ویژه کودکان معصوم مبتلا به بیماری پروانه‌ای جلوگیری می‌کنند و کانادایی‌ها که بانی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل هستند، به خاطر انگیزه‌های صرفاً سیاسی چندین سال است که حقوق عادی صدها هزار ایرانی مقیم کانادا را زیر پا می‌گذارند.

معاون قوه قضائیه از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواست تا با همکاری یکدیگر مفهوم «حقوق ملت‌ها» را در سازوکارهای حقوق بشری جهانی زنده کنند و اجازه ندهند تا غربی‌ها به بهانه دفاع دروغین از حقوق چند فرد، حقوق ملت‌ها را به حاشیه برده و حتی از بین ببرند، و از ظرفیت‌های حقوق بشری جهانی برای پیشبرد اهداف سیاسی و منافع اقتصادی خود سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول