اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

الزمانی شدن استفاده از کارت‌خوان در تمامی واحدهای صنفی سازمان منطقه آزاد

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌ویژه استان گیلان سازمان منطقه آزاد بندرانزلی به‌عنوان یک سازمان تجاری گردشگری اقدامات پیشگیرانه‌ای لزوم استفاده از کارت‌خوان در واحدهای صنفی را الزامی کرد.

الزمانی شدن استفاده از کارت‌خوان در تمامی واحدهای صنفی سازمان منطقه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، سیدحجت مهدوی سعیدی عصر امروز نشستی با محوریت مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد انزلی و در سالن اجتماعات این سازمان با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

 معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به عدم مشاهده ویروس کرونا در سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: به‌منظور هماهنگی بیشتر و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی تخصصی حوزه سلامت، مدیریت غذا و دارو این سازمان با همکاری شبکه بهداشت و هلال‌احمر به‌صورت مستقیم وظیفه آگاه‌سازی و خدمات‌رسانی به شهروندان را بر عهده دارد.

سید حجت مهدوی سعیدی با اشاره به اولویت‌های بهداشتی در سطح منطقه آزاد انزلی افزود: نظارت بر حفظ استاندارهای بهداشتی اماکن عمومی، بهداشتی و خدماتی فعال در سطح منطقه جزو اولویت‌های منطقه سازمان منطقه آزاد است.

وی نظارت دقیق و همه‌جانبه بر مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد را مهم‌ترین هدف منطقه آزاد دانست و بیان کرد: رویکرد الگو محور منطقه آزاد انزلی در حوزه‌های مختلف، گستره جامعه هدف منطقه که از فعالین اقتصادی، گردشگران، ساکنین بومی و شاغلین در شهرک‌های صنعتی منطقه را دربرمی گیرد، پیشگیری از ابتلا به این ویروس، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

دبیر ستاد سفر منطقه آزاد انزلی با اذعان به اینکه استفاده از کارت‌خوان در تمام واحدهای صنفی سازمان منطقه آزاد الزامی است، تصریح کرد: گروه‌های بازرسی بهداشتی-سلامتی به‌صورت متناوب از رستوران‌ها و واحدهای خدماتی سطح منطقه بازدید به عمل می‌آورند و ضمن نظارت بر رعایت نکات ایمنی و رعایت دستورالعمل‌های مربوط به حفظ بهداشت بازدید به عمل می‌آورند.

سعیدی با اشاره به اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ارسال پیام‌های آموزشی، نصب بنرهای آگاه‌سازی، اجرای برنامه‌های آموزشی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و نظارت بر واحدهای صنفی از دیگر اقدامات آموزشی و پیشگیرانه ستاد مقابله با ویروس کرونا ازجمله اقدامات این سازمان برای مقابله با این ویروس است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول