اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قطار کرمان- رفسنجان در راه لیگ برتر فوتبال

دو تیم فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان امیدوارانه در مسیر راه‌یابی به لیگ برتر پیش می‌روند.

قطار کرمان- رفسنجان در راه لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم فوتبال مس کرمان که در اوایل فصل رقابت‌های لیگ دسته اول،  فوتبال بسیار بدی را آغاز کرد در همان اول، هوادران فکر نمی‌کردند که نا گهان موتور این تیم روشن شود و دلسردی‌های اوایل فصل را به فراموشی بسپارد و با قدرت دو برابر استارت رسیدن به لیگ برتر را بزند.

شاگردان حسینی در تیم لاله‌های نارنجی و در قلعه عقاب‌ها همه تیم‌ها را اسیر کردند و یکی پس از دیگری را با نا امیدی راهی خانه‌هایشان کردند.

شاگردان حسینی در هفته‌های اخیر یک بار دیگر بر سر نزاع برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال با تیم‌های چند صد میلیون و شاید هم میلیاردی پنجه در پنجه انداخته و مچ آن‌ها را با قدرت خود به زمین خوابانده است.

قطار مس به سمت مسیر روشن لیگ برتر به همراه دیگر همشهری‌اش مس رفسنجان راهی لیگ برتر هستند و امید بسیار زیادی می‌رود که دو نماینده خوب کرمان شانس بیشتری برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشند.

شاگردان ربیعی در سمت مقابل و در مس رفسنجان فصل را با قدرت آغاز کردند و بالاتر از مس کرمان رده دومی، سکان هدایت و سکوی نخست لیگ یک فوتبال کشور  را با 47 امتیاز را در اختیار دارد.

شایان ذکر است؛  گل‌گهر سیرجان نماینده استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول