اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تعطیلی ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تعطیلی سه واحد تجهیزات پزشکی در همدان خبرداد.

تعطیلی ۳ واحد تجهیزات پزشکی در همدان

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی از داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی در همدان اظهار کرد: تا دیروز ۲۰ پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شده و همچنان بازرسان ما صبح و بعد از ظهر فعال هستند.

وی از دستور تعطیلی سه واحد صنفی در این حوزه خبر داد و گفت: یک واحد تعطیل شده و دو واحد نیز طی امروز یا فردا تعطیل خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: دو واحد در ملایر امتناع به عرضه ماسک کرده بودند که با حضور همکاران تمام موجودی آنها تقریبا پنج کارتن نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ عدد به نرخ مصوب ۴۲۰ تومان بین مردم توزیع شد.

وی با تاکید به اینکه تا زمانی که آرامش به سطح بازار برگردد و مردم آسودگی کامل داشته باشند بازرسی‌های ما ادامه دارد گفت: دو اکیپ در مرکز استان و در همه شهرستان‌ها یک اکیپ تعزیرات حکومتی در راستای جلوگیری از تخلفات ماسک و مواد ضدعفونی کننده و... فعال است.

حسن‌پور با بیان اینکه این اکیپ‌های مشترک بین تعزیرات حکومتی و مراجع نظارتی مانند سازمان صمت، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شده‌اند و روزانه فعالیت دارند افزود: غیر از آن نیز سازمان‌های نظارتی اکیپ‌های جداگانه‌ای دارند و بازرسی‌ها را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت قراردادهایی را با تمام تولیدکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده منعقد کرده تا بر اساس این قرارداد مواد مورد نیاز را در اختیار وزارتخانه قرار دهند و آنها نیز مستقیم توزیع را انجام دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر بازرسی‌های ما از واحدهای فروش تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی است و داروخانه‌ها نیز به صورت موردی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی که شهروندان نسبت به گرانفروشی شکایت داشته‌اند، بازرسی می‌شوند.

 وی در خصوص اینکه موردی از عدم عرضه ماسک، ژل دست و مواد ضدعفونی‌کننده توسط داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی شاهد نبودیم تاکید کرد: اگر مردم مواردی را مشاهده کرده‌اند در همان روز و ساعت به ما اطلاع دهند تا بررسی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول